Mijn droom

8 apr 2013
890
159
Sallaam aleikoum

Ik heb vandaag zo een gekke realistische droom/nachtmerrie gehad, die ik met jullie wil delen


Lmohim ik viel dus in slaap en ik werd wakker in phalastine!
Ik zat midden in de chaos, overal hoorde je schoten en knallen!
Ik begon te rennen en te rennen, tot ik bij een muur kwam, ik kon er niet over heen, ik draaide om en zag zionistische soldaten op me af komen.
Ik kon me nergens mee verdedigen alleen met de stenen op de grond, ik had zoiets van, eba3da één soldaat verwonden voor ze me afschieten!
Ik pakte een steen en gooide die keihard richting die honden!
Toen werd ik wakker door een harde klap..
Wat bleek, ik heb in m'n slaap m'n telefoon gepakt (alsof t een steen was) en die heb ik toen keihard tegen t raam aan gegooid! Heel m'n scherm zit vol barsten en een deel is eraf gevallen ! Allemaal de schuld van die zionisten!!

Ik ga zo nieuwe scherm laten plaatsen!
En ik slaap nooit meer met m'n telefoon naast me!

Almohim dat was dus m'n droom vandaag!
 
21 apr 2014
405
126
Sprakeloos, ik droom veel gekke realisitische dingen. Maar dat je zoiets droomt pfff.

Stel je had zo een droon, terwijl je vrouw naast je lag.. en je dacht dat het een soldaat was en je wou hem vermoorden. Kapot eng.

Misschien heb je nieuws gekeken of gelezen voordat je ging slapen en ging je met palestina in gedacht slapen.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wajoo je hebt gewoon in jouw slaap de telefoon gebroken?? Kijk eens in de voorwaarden van je garantie. Misschien wordt er iets vergoed als de oorzaak van je gebroken telefoon een nachtmerrie is.
 
21 apr 2014
405
126
Wajoo je hebt gewoon in jouw slaap de telefoon gebroken?? Kijk eens in de voorwaarden van je garantie. Misschien wordt er iets vergoed als de oorzaak van je gebroken telefoon een nachtmerrie is.

Maak je nou een grap haha, hoe kan hij bewijzen dat de oorzaak van zijn gebroken telefoon een nachtmerrie is? En als hij nachtmerrie uitlegd gaan ze hem zien als zionisten hater en krijgt hij niks vergoed.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Maak je nou een grap haha, hoe kan hij bewijzen dat de oorzaak van zijn gebroken telefoon een nachtmerrie is? En als hij nachtmerrie uitlegd gaan ze hem zien als zionisten hater en krijgt hij niks vergoed.

hahahaha ik vind je geweldig hoe je reageert! Een zionisten hater in de droom jek? Weet je hoevaak ik droom over dat conflict palestina / israel pff..
 
8 apr 2013
890
159
Kan ik die i9zienen -wettelijk gezien- aansprakelijk stellen??

Als ik er eba3da een zionist mee geraakt had i.p.v m'n raam, had ik het niet eens erg gevonden!
 
Bovenaan