Open voor een nieuwe uitdaging in Marokko, wie kan me helpen !!

6 mei 2015
2
0
Ik zat in forum te lezen en zag dat jullie vaak mensen zoeken voor nieuwe oportunitie in marokko.
Ik wil graag met mijn familie naar Marokko verhuizen en daar nieuwe start maken.
Op zich maak me niet zo veel uit wat voor werk als het maar betrouwbaar, voor lange periode en met een redelijk vast loon ( dus geen 3000DH )

Ik spreek o.a.:
Spaans ( vloeiend )
Berbers ( vloeiend )
Nederlands/Vlaams ( goed )
Arabisch (Begrijp en kan mee praten)
Engels (Basic, kan gesprek goed volgen)

Heb dus ook Marokkaanse nationaliteit waar geen probleem zou zijn om te werken en heb ICT achtergrond.

Ben Amazigh dus kom uit de omgeving Nador maar zou ook geen probleem zijn om eventueel ergens anders te werken.

Moch je serieuse vacatures kennen, laat me weten aub.

Alvast bedankt

Wa Salam Ua3likom.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Dat is een mooie stap, tbarkAllah. Er komen hier op de forum vaak vacatures voor Marokko. Er is veel werk in de omgeving van Casablanca, Rabat en Tanger. De meeste vacatures komen van Call centers in Marokko. Je moet ermee rekening houden dat een salaris rond de 9000 dirham is per maand. Wanneer je er langer werkt, neemt de salaris toe. Maar als je bijvoorbeeld in Casablanca wil werken, dan dien je zelf voor huisvesting te zorgen. Dat is best prijzig in de grote steden. Dus denk goed na in welke regio en sector je aan de slag wil gaan.

Ik zal Marokkaanse vacatures voor jou plaatsen als ik ze tegenkomen
 
6 mei 2015
2
0
Dat is een mooie stap, tbarkAllah. Er komen hier op de forum vaak vacatures voor Marokko. Er is veel werk in de omgeving van Casablanca, Rabat en Tanger. De meeste vacatures komen van Call centers in Marokko. Je moet ermee rekening houden dat een salaris rond de 9000 dirham is per maand. Wanneer je er langer werkt, neemt de salaris toe. Maar als je bijvoorbeeld in Casablanca wil werken, dan dien je zelf voor huisvesting te zorgen. Dat is best prijzig in de grote steden. Dus denk goed na in welke regio en sector je aan de slag wil gaan.

Ik zal Marokkaanse vacatures voor jou plaatsen als ik ze tegenkomen


Salam,

Dank je wel voor je snelle reactie en zal ook waarderen als je de vacatures zet.

Op zich omgeving maak niet zo veel uit, het is zich aanpassen aan de situatie denk ik. En als men werk en woning heeft (tijdelijk) dan kan men ook rustig zoeken maar dan insitu.

En ik ga er van uit dat huis prijzig zijn als je iets snel moet zoeken maar daarna kan men wel iets goedkoper vinden. Om een idee te hebben, wat kost de huur in genoemde woonplaatsen voor minste 3 slapkamers ( vrouw en 2 kinderen ).

Heb je advies over betrouwbare Call centers want ja we kennen allemaal Marokko J

Barakalaufik again.


M3a Salama
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik zie vaak vacatures uit Casablanca, maar Berbers willen daar meestal niet werken. Dat is toch te ver van rif-gebergte en familie. Voorkeur gaat dan meer naar Nador, Oujda, Tetouan, Tanger. Een huurwoning voor een gezin is verschillend, afhankelijk van de stad en regio. In de centrum van Tanger of Casablanca zit je al gauw rond de 3000/4000 dirham. Buiten de stad is het goedkoper, als je vervoer hebt natuurlijk. Ik laat je weten als er vacatures zijn. Kijk ook op de topic met vacatures in Marokko.
 
Bovenaan