positiviteit!!!

14 jan 2014
287
107
Salaaam O3alekom lieve lieve lieve Rkempo leden/familie,,

Tegenwoordig is alles zoooo negatief en somber.. Dus nu even tijd voor Positiviteit!!!
Zeg eens iets liefs, positiefs goede eigenschap over Lid boven je!!!
En niet alleen leden kiezen met wie je goed kan opschieten, maar zeg nu eens ook iets positiefs over een lid met
wie je het misschien minder goed kan vinden..!!!
Ook kan je iets zeggen over het lid boven je, en daarbij misschien ook over iemand met van wie jij denkt dat hij/zij het verdiend of je het verschuldigd bent..

Ik ben benieuwd hoe openhartig en Lief jullie daadwerkelijk zijn, en of jullie een hand over jullie hart kunnen strijken en iedereen te kunnen vergeven!!

I like You All
 
6 feb 2011
5.829
132
Oeh hier ben ik goed in.

Thari jou vind ik een specialeke. Je doet jouw Nick eer aan. Een echte tharifecht! Je bent verder lief met een teder hart. Je bent een gezellige persoon en laat me altijd lachen op chat. Kortom een aangenaam persoon.
 
21 aug 2011
13.008
244
Whatever mijn tweelingzusje :love:

Jij bent een hele lieve, oprechte, gezellige, leuke, toffe, grappige,... Meid. (Ik kan wel uren blijven doorgaan. :D)
Bij jou kan ik altijd terecht. Heb ik een luisterende oor nodig? Yeps, dan ben jij het wel die mijn geklaag moet aanhoren. Heb ik wat onzin te vertellen? Ja, dan ben jij het weer die dat allemaal moet aanhoren. (Hihi) Heb ik raad nodig van een rationeel, verstandig iemand? Dan ben jij degen die er altijd voor me klaar staat. Hiervoor ben ik u eeuwig dankbaar!
Ik hou van jou omwille van Allah sub7ana wa ta3ala!
Dikke kus
 
Laatst bewerkt:

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
Damn te veel gelijmd hier das nie goed voor me ego

oke hier komt 1 zin touzintje
soms kan k behoorlijk op je hielen werken maar diep in me hart weet k gwn je bent een toffe peer.
 
7 jul 2011
1.258
423
Tharifecht:
Sinds het begin dat ik hier actief ben kon ik het met jou goed hebben. Jij bent een lief, goedgelovig en spontane meid ! Als jij hier op chat komt thado9zegh s da7acht (en ik ben niet de enige denk ik :haha:) Jij brengt een positieve sfeer en bent het zonnetje van rkempo! en dit is een hele mooie topic van je!
Moge Allah sub7anahuwata3ala je belonen met het goede in deze wereld en het hiernamaals en de rest ook! Yallah inii Amiin :hihi:
 
Bovenaan