Racisten in Duindorp

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Elke Allochtoonse gezin die in Duindorp komt wonen, wordt weggejaagd door de Blanke Nederlanders. Er is een Marokkaanse gezin weggejaagd uit Duindorp. En vervolgens zijn de mensen geinterviewd uit Duindorp. Let vooral op die bruine vent die stoer probeert te doen voor de camera.

 
Laatst bewerkt:
14 jan 2014
287
107
serieus die man moet echt keer in spiegel gaan kijken, kifech gevalletje appart!! ze3ma jij bent bounty zwart van buiten wit van binnen.. Krijg ik ook elke dag te horen hier, jaa marokkanen dit marokkanen dat zus zo blabla,, gewoon hollanders tegen mij !!! en als ik zeg Halloooo!!!! kijk tegen wie je praat?? zeggen ze nee jij bent anderss!! Anders omdat je mij kent? draag ook hoofddoek en la3baya dus waarom zou ik anders zijn..
Grootste probleem is denk ik 3ade dat ik grootste rasist ben tegenover hollanders, maar toch zien ze mij als anders net als hoe deze mannetje beweerd ben gevalletje appart.. schaaaaaaaam jeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Echt een kontelikker van de maatschappij.. hij zal zowiezo nooit geaccepteerd worden door de blanken. Ik hoop dat hij een keer een groep Marokkanen tegenkomt in een donker steegje.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Haha lang leven de belgen ja. Hier worden de Marokkanen niet weggejaagd ze zijn dol op de Marokkanen. :love:
 
11 apr 2012
132
10
Die marokkanen hier hebben al het zwart uit die koelies geslagen toen ze klein waren :hihi:
 
Bovenaan