Rondreizen in Marokko

S

Samir

Guest
Heb je weleens een rondreis gemaakt in Marokko? en welke steden heb jij gezien? En welke Marokkaanse steden zijn echte aanraders?

Rondreizen in Marokko heb ik alleen in het noorden gedaan. Van Asillah, Tanger, Tetouan, Amsa en dan zo langs de ketama bergen richting het westen naar Alhoceima, Nador, Saidia, Berkane en Oujda en naar beneden naar Meknes en Fes.

Ik vond Amsah echt een aanrader.. Veel mooie bergen en lege stranden. Zie afbeeldingen

Deze zomer wil ik richting zuid-Marokko. Het zuiden, dus regio Agadir, Marrakech, Rabat, heb ik niet gezien.
 
27 dec 2012
370
14
Heb je weleens een rondreis gemaakt in Marokko? en welke steden heb jij gezien? En welke Marokkaanse steden zijn echte aanraders?

Rondreizen in Marokko heb ik alleen in het noorden gedaan. Van Asillah, Tanger, Tetouan, Amsa en dan zo langs de ketama bergen richting het westen naar Alhoceima, Nador, Saidia, Berkane en Oujda en naar beneden naar Meknes en Fes.

Deze zomer wil ik richting zuid-Marokko. Het zuiden, dus regio Agadir, Marrakech, Rabat, heb ik niet gezien.

ik heb een hele rondreis in iwadizjen gemaakt echte aanrader!
 
6 jan 2012
3.617
79
Altijd met familie gedaan, dit keer ga ik het anders aan pakken inchaAllah.
Bij leven en wel zijn ben ik van plan dit jaar te gaan toeren maar dan met een gids die meer versand van zaken heeft.
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
Altijd met familie gedaan, dit keer ga ik het anders aan pakken inchaAllah.
Bij leven en wel zijn ben ik van plan dit jaar te gaan toeren maar dan met een gids die meer versand van zaken heeft.

Dat schijnt heel tof te zijn. Mijn tante heeft dat gedaan, maar dan in andere landen.
Ik wil dat ook, maar helaas mijn vinden mijn broers Marokko maar niks. Dus een rondreis in Marokko met mahram, zal het voor mij niet in zitten.
 
6 apr 2012
17.066
124
Lijkt me wel leuk, misschien iets voor later. Maar ik zie mijn vader ons niet naar andere plekken brengen dan omgeving Beni sidel, haha. Hij vindt het al een grote moeite als hij ons naar Sidi Ali brengt :lol: Agadir, daar ben ik een keer geweest. Het is daar echt zwaar heet man, maar wel leuke stranden. Dat is ook het enige land waar ik ben geweest van het Zuiden, ook een keer Rabat. Maar dat was gewoon voor papieren, dus kon ik niet genieten van het uitzicht ofzo.
 
Bovenaan