Toestand mishandeld meisje (15) sterk verslechterd

5 mrt 2012
18.240
681

media_xll_2498091.jpg

Het vijftienjarige meisje uit Beverwijk dat eergisteren ernstig werd mishandeld in IJmuiden gaat hard achteruit, schrijft het Haarlems Dagblad. De scholiere leek er nog met een lichte hersenschudding en enkele blauwe plekken vanaf zijn gekomen. Totdat ze ineens minder goed aanspreekbaar en erg afwezig werd, waarna ze alsnog in het ziekenhuis is opgenomen.

Maandag had het meisje weer naar school willen gaan, maar dat is nu nog maar de vraag. De artsen hebben een zware hersenschudding bij haar geconstateerd.

Het meisje was slachtoffer van een ernstige mishandeling die gefilmd werd en op Facebook is geplaatst. Op de beelden is te zien dat één van de jongens het meisje buiten westen lijkt te slaan. Als ze roerloos op de grond ligt, trapt een tweede jongen het meisje nog eens op haar hoofd.

De politie heeft twee jongens van 14 en 15 jaar opgepakt voor de zware mishandeling. De politie kan nog niets zeggen over de toedracht van de mishandeling.

Geruchten in de media en op sociale media dat een aanrijding met een scooter de aanleiding voor de mishandeling zou zijn, worden niet bevestigd door onderzoek van de politie. Ook is nog onduidelijk of de daders en het slachtoffer elkaar kenden. Volgens een woordvoerster neemt de politie de zaak hoog op.

Laf laf en nog eens laf!:eek:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik wilde niet eens naar die video kijken.. Ik vind het echt erg wat ze allemaal doen tegenwoordig en dan alles opnemen van een afstandje, dat is pas laf
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik wilde niet eens naar die video kijken.. Ik vind het echt erg wat ze allemaal doen tegenwoordig en dan alles opnemen van een afstandje, dat is pas laf

Ik heb dat gezien is echt erg meskina:eek:
Is zeker laf gewoon toekijken, maar goed is nieuwe mode geworden tegenwoordig:oops:
 
Bovenaan