wie van mij broeders is klaar voor een huwelijk

19 dec 2014
29
7
salam,ik ben een jonge dame van 20 jaar oud.
en de reden waarom,ik insallah wil gaan trouwen,
is gelukkig zijn en liefde wil van mij man wil en zijn hart.
insallah dus wil jij sebeb doen voor onze toekomst onze mektab insallah en verleden is verleden
dus kan jij uitdaging aan?m3asalama
 
31 dec 2012
2.957
300
salam,ik ben een jonge dame van 20 jaar oud.
en de reden waarom,ik insallah wil gaan trouwen,
is gelukkig zijn en liefde wil van mij man wil en zijn hart.
insallah dus wil jij sebeb doen voor onze toekomst onze mektab insallah en verleden is verleden
dus kan jij uitdaging aan?m3asalama


Ok, ik ga nu even bot reageren en neem het mij vooral niet kwalijk; Dit is niet de juiste manier om jouw wederhelft te vinden. Je bent nog hartstikke jong, en mocht de ware op jouw pad komen dan komt dat vanzelf Inshalah. Jouw post komt een beetje fout en naief over en zal hoogswaarschijnlijk de verkeerde ''mannen'' aantrekken.

Begrijp me niet verkeerd, ik wens jouw alle liefde en geluk maar vind dat je dat anders moet zoeken/afwachten.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ok, ik ga nu even bot reageren en neem het mij vooral niet kwalijk; Dit is niet de juiste manier om jouw wederhelft te vinden. Je bent nog hartstikke jong, en mocht de ware op jouw pad komen dan komt dat vanzelf Inshalah. Jouw post komt een beetje fout en naief over en zal hoogswaarschijnlijk de verkeerde ''mannen'' aantrekken.

Begrijp me niet verkeerd, ik wens jouw alle liefde en geluk maar vind dat je dat anders moet zoeken/afwachten.

Volgens mij gun je haar geen mooie huwelijk aankomend zomer..
 
9 jan 2014
652
162
wat zit je te lachen haha heb jij wel een goede broeder gevonden dan? Die zijn tegenwoordig maar heel weinig.. Want ik zie maar weinig mannen die op mij lijken..

Hahaha Patron anagh genoeg goede broeders a awma, alleen ta7a is er niet klaar voor :haha:
 
19 okt 2014
121
36
Moge Allah jou een oprechte man schenken Allaahouma Ameen!

Patron jij en goede broeder HAHAHAHA
 
Bovenaan