Zakaria El Azzouzi tekent contract voor 5 jaar bij Ajax

7 jan 2012
1.642
123
De Marokkaanse A1 speler van Jong Ajax, Zakaria El Azzouzi, krijgt een contract bij Ajax per 1 juli 2015 tot de zomer van 2020.

El Azzouzi is de meest opvallende aanvaller van Ajax A1 en is de laatste wedstrijden vaak trefzeker. Tijdens belangrijke duels heeft El Azzouzi veel doelpunten gemaakt. Tijdens de UEFA Youth Leaguewedstrijd tegen Paris Saint-Germain scoorde El Azzouzi 4 doelpunten. In de thuiswedstrijd tegen APOEL scoorde El Azzouzi tweemaal.

Voor de goede ontwikkeling bij Ajax wordt Zakaria El Ezzouzi nu beloond met een contract voor 5 jaar.
El Azzouzi loopt al jaren mee bij Jong Ajax maar is tot dusver nog vrij onbekend bij het grote publiek. Een korte beschrijving van Zakaria : ,,Ik ben begonnen bij DWS. Op m’n 13de kwam ik vervolgens bij Ajax terecht. Daar begon ik in de C2. Ik kan zowel in de spits als op de vleugels uit de voeten, maar ik ben toch echt een spits. Ik heb ook altijd in de punt van de aanval gespeeld. Het is de positie waar ik me het fijnst voel. En ik vind het gewoon leuk om doelpunten te maken.”

Succes Zakaria en Insha Allah ben jij de volgende topspeler van Ajax!

azzouzi.jpg
 
Bovenaan