vakantie onderweg naar marokko

latif 8 jul 2011

1. latif

latif

616
    12
    0
    wat is er zo leuk aan om naar maroc te gaan?

2. Sisaa

Sisaa

7
    0
    0
    Hoi, ik vind het heerlijk om naar marokko toe tegaan.
    Ben deze Hollanda helemaal zat even lekker 4weekjes der tussen uit
    familie & Stranden bezoeken, en Shoppen.

3. latif

latif

616
    12
    0
    ik ben nu al depri van nederland.iedereen is al weg naar marokko
    mijn ouders en mijn broertje zijn afgelopen donderdag vertrokken,als je ze ziet vertrekken heb je zo zin om mee te gaan
    maar helaas heb ik om 1 -8 pas vakantie en dan is het ramadan geen maroc dus
    sisaa waar ga je naar toe?

4. Sisaa

Sisaa

7
    0
    0
    Aaahw gossie toch, komt goed je houd het wel vol.

Ik ga naar nador inshallah

5. latif

latif

616
    12
    0
    Allah iwaselak 3la gier inshallah

6. Jaa is leuk hoor om er idd ff tussen uit te gaan,.. ff ander landje, ander weer, lekker shoppen, strand, zon, gwn anders :D

Latif ja dat gevoel is niet leuk .. maar volhouden voordat je het weet zijn ze terug

7. Jaa is leuk hoor om er idd ff tussen uit te gaan,.. ff ander landje, ander weer, lekker shoppen, strand, zon, gwn anders :D

Latif ja dat gevoel is niet leuk .. maar volhouden voordat je het weet zijn ze terug

8. latif

latif

616
    12
    0
    hahaha je hebt gelijk.het is alleen dat ik elke jaar naar marokko ga en ik heb daar heel veel plezier als ik daar ben
    en dit keer ga ik pas na de ramadan op vakantie naar Maleisië in mn eentje
    i

9. Hahah ja is altijd leuk ! Naar Maleisie aah gezellig!! :D Waarom niet gezellig met je vrienden of familie er naartoe, of liever alleen?

10. latif

latif

616
    12
    0
    nee . niemand kan mee:':)'(
    en jij samira ga je niet op vakantie

11. ik ben nu in marokko.. net aangekomen. heerlijk die rkempo van hoceima! hier is pas echte rust

12. Al7amdolilaah Goed aangekomen Karim :)

Geniet ervan!

13. Latif: nee ik ben in april naar Marokko geweest voor twee weekjes dus deze zomer niet op vakantie,.. maar we zijn wel Inshallah van plan om volgende week naar Frankrijk te gaan :)

14. Ik wil ook gaan, kan wel 'janken'.. :(
    Maar het is ook superwarmmmm in Marokko (en daar kan ik weer absoluut nie tegen) zit een beetje met gemengde gevoelens. Ik denk da ik met r3id ga, een weekje (of 2 miss)

15. latif

latif

616
    12
    0
    oke .je bent tenminste er geweest frankrijk is ook mooi
    mijn ouders en mn broertje zijn gisteravond aangekomen .ze vertelden dat het snik snik warm is en superdruk
    (ze maken mij helemaal gek ,ik wil alleen de geur van marokko snuiven)
    hoe is de sfeer daar karim in hoceima

Deel Deze Pagina