Waar komen de echte berberen/irifieën vandaan

l7obl3mar 20 apr 2011

1. Dat kom je hier in deze youtube te weten.[video=youtube;RdK0b8ylwR8]http://www.youtube.com/watch?v=RdK0b8ylwR8[/video]

2. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahahahahahahahahaha

3. De Aithwayagheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr

4. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeujjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!

5. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    nee hoor.. mijn temsamane is echte poroo poroo

6. Waarom dat?

Jij bent toch een ait temsaman? dan ben jij een echte arifi. Of praat je gebrekkig tamazight zoals vele marokanen. Ken veel marokaanse jongeren die beter nederlands praten dan hun moedertaal.

7. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Temsamane 'd Arif Borrro hahaha. Walakin de aitwayaghers zijn beetje sterk. Maar echte is temsamane! Temsamane 'd arif borroooo!

8. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Nee. Hij praat geen gebrekkig. Hij praat als een inwoner die nu nog steeds in temsamane woont.

9. Ja schatje, hij heeft gelijk. Ait waygers zijn prachtige dames. En humor dat ze hebben? Ik ben een liefhebster van ait waygers. Dan heb ik het wel over de dames. hihihi

10. Samir

10.608
    117
    0
    tegen wie heb jij t a madame? deze reactie snap k niet

11. Ik had het tegen jou. Moet nog ff wennen aan deze site hoor? ik zie nu pas waar je kan citeren.Mijn excuses.

12. Samir

10.608
    117
    0
    haha geeft niet, maar wat heeft jou doen denken dat ik gebrekkig berbers praat?

13. Ik heb jou eerste antwoord verkeerd begrepen.

14. Samir

10.608
    117
    0
    ooh oke, ma3lish awtchma

maar k ben geboren en opgegroeid in temsamane dus spreek berbers beter dan nederlands

15. Vertel eens, dames en heren.
    Ik neem aan dat jullie allemaal liefhebbers zijn van het platteland? zoja? wat trekt jullie zo aan?

Deel Deze Pagina