Wat zijn jou gênante momenten?

Samiraatje 27 mei 2011

1. Plaats ze maar! :D

2. niet allemaal tegelijk he ... hahahah!!

3. De mijne heb je waarschijnlijk al gelezen :giechel:

4. ik was een keertje buiten, toen ik tegen de tafel aan keek, zag ik een appel op de grond, en die had ik toen laten liggen maar said paktte die appel ook niet.

5. In de stad ik ging van de trap af naar beneden miste 1 tree viel bijna !!!!!

6. bix

bix

386
    2
    0
    wolah dom

7. Hahahahaah

8. tsssssss gaan ze uitlachen :(

9. ouafa haha nee nee

10. Heb dat zelf ook vaak meegemaakt dat ik denk dat ik al beneden ben terwijl er nog 1 traptrede is haha en dan BIJNA val.. eenmaal op de grond denk je oeffff next time beter kijken

11. ahahhaaahaa jaaa vooral op school , stad enz, waar iedereen kijkt!!

12. Hahahaha jaa dat zijn nog de ergste plaatsen! En dan ga je denken wajauw wat zou er zijn gebeurd als ik gwn op de grond lag en natuurlijk iedereen kijken hahaha

13. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    zo'n leerkrackt vroeg me sara wilje ff wat voormij inde school kelder gaan halen ikzeg tegen haar nee ben bang mag iemand mee zegt ze bang voor wat ikzeg tege haar voor die spinnen die daar rond lopen zegt ze oke kies iemand ik zeg tegen haar mag dounia mee zegt ze nee ik kies wel ikzeg tegen haar jij zei net dat ik mocht kiezen wie zegt ze ja maar is geen goed idee zegt ze ilias ga jij maar mee ikzeg tege haar nee waarom hij zegt die ilias omdat ik niet van spinnen bang ben en ze zelf durf aan te raken mhm ikzeg tegen hem jaja zal well we gaan zo naar die kelder zie ik ineens een keii grote spin ikzei tegen hem ikga daar niet in ga jij maar ineens zegt ie als je niet mee gaat pak ik die spin en gooi het op jou ikzeg doe dan ikdacht die grapt ofzo ineens hij pakt die spin ik loop kei hardd weg naar 1 ste middelbaar ik doe die deur openn en ga achter die leerkracht staan die uitleg aan het geven was ineens komt die ilias ook die klas in ikzeg tegen die leerkracht zeg wat tegen hem hij heeft spin vast ineens zegt die ilias nee ik heb niks kijk maar die klas ging helemaal stuk en die leerkracht begon ineens een gesprek met mij met sara je bent al van je 12 jaar bang van spinnen en nu nog ikzeg tege hem wat kan ikeraan doen zegt die leerkracht niks en ikzei tegen die leerkracht zeg tegen die ilias dat die terug naar de klas moet zeggt die leerkracht ilias naar de klas gaat die ilias zo terug en ik kijk of tie al weg was ofnie ineens ik ging zo de trap af schreeuwde hij boeh ikwas echt bangg je moest mijn gezicht eens zien myn klasgenoten waren mij echt aan het uitlachen!

14. bix

bix

386
    2
    0
    geweldig

15. echt sara meskiena ...

Deel Deze Pagina