Wie is hier ook bang voor?

Samiraatje 6 sep 2011

1. oké eerlijk mensen zijn jullie hier ook bang voor of ben ik de enige ?

Ik ben echtttttttttttttttttt bang voor bloedprikken :eek:,.. vind dat zo erg! In het ziekenhuis moest k een keertje bloedprikken ,.. ik was al bleek geworden bij het woord toen hij het gebruikte haha hij zo, ik zie dat je wel bang bent he,.. d8 je meent het ,.. Serieus vergeet ik nooit dat moment, .. k werd gwn gedwongen :(

2. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Neeh, ik ben niet bang. Ik vind et juist zo leuk. Alleen dat ze met HUN hand op MIJN schouder gaan steunen terwijl ze me prikken.
    Dan denk ik echt van a joh, kutallochtonen hee! doe's ff normaal ik ben geen steunding. Ik ben wel je patiënt jah! Haha.

3. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    ik dacht dat ik hier een spin zou zien wollah deed me ogen al dicht HHAHAAHHAHAA

4. Hahahahahah sara ,... dat ook ja :p alle insecten van a tot z en andersom

5. bloedprikken is in het begin wel eng, maar na een tijdje heb je wel gewoon de kracht om het te doen

6. mootje

mootje

552
    10
    0
    ik kan tegen zoveel maar als ik een prik zie verander ik in een kleine jongen wollah kan daar zo slecht tegen.
    iedereen zegt altijd je lijtkt net goku. haha

7. musti

musti

5.830
    132
    0
    Ik heb nooit bloed late trekke. Een prikje wel en dat doet me niks.

8. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Huaauahaha ik kreeg dat vroeger maar dan loopte ik altijd weg zette myn ma altijd verschut bij die dokter :p

9. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Haha, ik weet écht niet waar jullie bang voor zijn..Maarja dat zal ook wel komen omdat ik bijna geen angsten heb. Wie wilt er een stukje van mijn antie-angt-beschermlaag?

10. juisssstt jaa hahahaha iwa zo ben ik ook, k zie die dokter aankomen met zo een naald ,.. wat ze altijd zeggen: " het gaat maar even pijn doen " hahaha z3ma moet mij geruststellen, maar het rare is bij een gwne prik ben ik niet bang wel bij bloedprikken ,.. het idee alleen al, met zo een naald bloed uit je lichaam halen ieuww hahaha

11. mootje

mootje

552
    10
    0
    mij maakt niet uit een prik is een prik gewoon zo een naald dat je lichaam in gaat ieuw.

12. jemila

jemila

11
    0
    0
    Bloed prikken stelt niks vóór... ben juist altijd bang van het resultaat ervan

13. mootje

mootje

552
    10
    0
    neej hoor ik weet dat ze alleen mamita in mijn bloed gaan vinden:p

14. jemila

jemila

11
    0
    0
    m

Hahaha bij mij chocola... zelfs mijn bloed is even romig als chocola

15. mootje

mootje

552
    10
    0
    kijk dat is ietje minder he krijgen ze oppeens chocolade room inplaats van bloed:giechel:

Deel Deze Pagina