Wie...

Sara 6 sep 2011

1. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Heeft er ooit voor een domme reden moeten na blijven ? :mad:

2. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Jij !! HAHAHA meeh meeh

3. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    HAHAHAHAHAHAH SKA SHEM was best leuk hooor je weet

4. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Jaaa zou ik ook zeggen als ik enige meisje was hahhaahahha

5. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    halloo ik heb niks gedaan ahahahhahahawhhahahahahahahahahahah was gwn jahhh gwn

6. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Jaa die ene hahah

7. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Huauahahha ikzei gwn meeh meeh hooor !

8. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ikke! Omdat een jongen me nr vroeg en ik hem tussen zijn benen 'heel per ongeluk' heb gedjoekt :giechel:

9. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    HAHAHAHAH ac omg en ike dan nog erger we waren in lokaal frans mohiem die leerkracht heeft schapen haar dus zo een jongen (fahid) zei zo zeg is meeh meeh dus ik zo kei hard meeh meeh ineens ging die leerkracht tekeer ging die schreeuwen blabla ik keek hem zo aan van wtf wat heb ik gedaan? zegt ie niet zo kijken jij mag na blijven ! wollah dacht van wtf jeh rare dus roepte iemand oui oui une auto ik ging gwn stuk hahahahahahaaaa

10. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Hahaha bij ons hoor je zo tijdens frans 'Batataa' en de ander 'Gizoeeeh' en weer ander ' Ibe3aaasj' . Hahaha. Ze3ma Berbers voor wat er in ons boek staat. Mohiem een keer zat ik zo een jongen (mo) achterna omdat hij wat had gedaan. Mohiem ik zag zelfde rugtas als die hij had sprong ik op hem en et was gwn iemand anders wuahaha die gene helemaal schrikke alles ik moest nablijve tfoe ik dacht dat hij et was:(

11. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hhahahahahahahahahahahahahahaha my gado !! die leerkracht draaide zich ene keer om ineens ik pakte stift en gooide dat tegen zyn hoofd die draaide zich zo om zegt ie wie heeft dat gedaan!! iedereen zo stil dus doormij moest gwn iedereen na blijven omdat zehma niemand wou toe geven en ze wouden mij niet veraden zooo lief !!

12. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Haha, how sweet. Op zulke momenten kan school toch wel leuk zijn. Alleen, een jongen die stalkt mij overal naartu;$.
    Ik vind hem maar eng hoor.

13. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    oeeeh oelalalalal is tie mooi wella

14. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ja.. nu je er zo over praat. Misschien....maar alsnog zijn karakter niet hij is eng en zit aan kontjes:S

15. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    HUAUAAHAHAHA omg

Deel Deze Pagina