Wk Kwalificatie: Marokko met sterke tegenstanders in Groep C

Just_a_Boy 31 jul 2011

1. Marokko heeft geen geluk met de WK-kwalificatie. Het team van Eric Gerets moet in de Afrikaanse groepsfase voetballen met de machtige Ivoorkust, Gambia en Tsjaad of Tanzania. Alle winnaars van de tien poules spelen een play-off, waarin een startbewijs voor de eindronde kan worden verdiend.

Group A: Zuid-Afrika, Botswana, Centraal Afrika, Somalië of Ethiopië

Group B: Tunesië, Kaap Verdië, Sierra Leone, Guinea of Madagascar

Group C: Ivoorkust, Marokko, Gambia, Tsjaad of Tanzania

Group D: Ghana, Zambia, Soedan, Lesotho of Burundi

Group E: Burkina Faso, Gabon, Niger, Sao Tome of Congo

Group F: Nigeria, Malawi, Seychellen of Kenia, Djibouti of Namibië

Group G: Egypte, Guinea, Zimbabwe, Comoren of Mozambique

Group H: Algerije, Mali, Benin, Eritrea of Ruanda

Group I: Kameroen, Libië, Guinea-Bissau of Togo, Swaziland of Republiek Congo

Group J: Senegal, Oeganda, Angola, Mauritius of Liberia

2. musti

musti

5.830
    132
    0
    Marokko zal nooit ver geraken als ze de irifien van hier in europa geen kans geven, zoals el hamdaoui. Ik supporter allang niet meer voor die pan-arabisten.
    Supporter voor de rode duivels!!

3. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    denk je nou echt dat chadli voor marokko zou kiezen? sommige berbers kiezen bewust niet voor marokko

4. musti

musti

5.830
    132
    0
    En gelijk hebben ze, er word echt nog teveel onderscheid gemaakt. Waar is Mokhtari, een opkomend talent? Adel Taarabt, topspeler nooit heb ik hem zien spelen en meskien El hamdaoui. Als ik topspeler zou zijn, zou ik ook niet voor Marokko kiezen.

5. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    adel taarabt heeft het voor zichzelf verpest toen hij ruzie kreeg met gerets en heeft gezworen om nooit meer voor marokko te spelen.

hamdaoui was lange tijd geblesseerd maar nu begint hij als wisselspeler. Je hebt wel gelijk, hamdaoui mag bijna nooit spelen. maar Ze willen nu met deze opstelling spelen

Keeper: 1. Nadir Lemyaghri
    Verdedigers: 2. Michael Basser, 16. Jamal Alioui, 4. Abdelhamid El Kaoutari, 3. Badr El Kaddouri
    Middenvelders: 13. Houssine Kharja, 6. Adil Hermach, 14. Mbark Boussoufa, 11. Oussama Assaidi
    Aanvallers: 20. Youssef Hadji, 9. Youssef El Arabi

Deel Deze Pagina