Wie zou er een tattoo willen??

5 feb 2011
723
8
Helaas is dit haram, toch zou ik er eentje willen namelijk,
All Eyez On Me in me nek geschreven :banana:

jullie?
 
5 feb 2011
723
8
2pac_westside_alleyesonme_2.jpg



Of anders de hand van tupac die "Westside" doet, achter me oor.
 
7 feb 2011
823
10
De oudere mensen hebben bijna allemaal een tattoo, als het niet haram was dan zou
ik ook wel een kleintje willen, misschien een vlinder over heel mijn rug, en op mijn oorlel een sterrretje
en een draak die vuur uitspuwt op mijn been, niets opvallends.....
 
5 feb 2011
723
8
ja me oma ook, op haar kin, maar dat was vroeger een traditie vertelde mijn moeder,
een keertje kwam er een vrouw naar de dorp van waar me moeder woonde, die deed bijna voor haar een tatoo op haar kin, toen kwam mijn oma heel snel aangerend zij ze, WASH NTIA 7AMQA???????????????
 
3 feb 2011
2.199
34
ja me oma ook, op haar kin, maar dat was vroeger een traditie vertelde mijn moeder,
een keertje kwam er een vrouw naar de dorp van waar me moeder woonde, die deed bijna voor haar een tatoo op haar kin, toen kwam mijn oma heel snel aangerend zij ze, WASH NTIA 7AMQA???????????????


Geake mensen dat is geen tattoo joh, dat is iets wat ik de islam mag en wat halal is , het is heel wat anders dan een tattoo. Iets wat wel geaccepteerd wordt in de islam.
 
7 feb 2011
3.853
51
ja me oma ook, op haar kin, maar dat was vroeger een traditie vertelde mijn moeder,
een keertje kwam er een vrouw naar de dorp van waar me moeder woonde, die deed bijna voor haar een tatoo op haar kin, toen kwam mijn oma heel snel aangerend zij ze, WASH NTIA 7AMQA???????????????

Dat heeft iets met tamimoent te maken of zo iets denk ik zo iets heb ik gehoord. Je bedoelde die stippen die ze op hun kin doen of niet? Of bedoel je gwn echte tattoo?
 
Bovenaan