Plaats citaten...

21 mei 2011
254
5
Yallah zied plaats citaten:


"Trouw nooit met een man die zijn moeder haat want hij zal eindigen met jou te haten."
Als ik weg ben dan bid ik even, als ik bid dan ben ik even weg.
 
21 mei 2011
254
5
Geluk zien, is kijken met je hart.

Het leven bestaat niet uit keuzes als je beseft dat alles voorbestemd is.
 
21 mei 2011
254
5
" Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

" Verdriet verdwijnt niet als de tranen verdwenen zijn. "
 
21 mei 2011
254
5
Drie essentiële zaken voor geluk in dit leven zijn, iets te doen te hebben, iets om van te houden, en iets om voor te te hopen."
 
15 feb 2011
1.185
14
"Houd op met je vrouw te prijzen en ze denkt dat je haar niet meer liefhebt; ga door met prijzen en ze vindt dat ze te goed is voor jou."
 
15 feb 2011
1.185
14
Tony Montana: What are you lookin' at? You're all a bunch of f***ing' a**holes. You know why? You don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me. You need people like me so you can point your f***in' fingers, and say "that's the bad guy." So, what'll that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie. So say goodnight to the bad guy. Come on. Last time you're gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Make way for the bad guy.
 
15 feb 2011
1.185
14
Michael Corleone: Fredo, you're my older brother, and I love you, but don't ever take sides with anyone against the family again. Ever.
 
Bovenaan