vrouw en werk? Hoe denken de mannen daarover?

6 feb 2011
1.652
24
Haha denk niet dat de mannen het zo leuk zouden vinden, een advocate of een vrouw met een eigen onderneming

Ja eigen onderneming vraagt wel veel van je tijd en energie..Moeilijk om dat te combineren met het huishouden en de kindjes...
 
31 okt 2011
9.005
53
Ja eigen onderneming vraagt wel veel van je tijd en energie..Moeilijk om dat te combineren met het huishouden en de kindjes...

Wat als er nog geen kindjes zijn en je het prima kan combineren met het huishouden? En een advocate zelfde probleem, je had het daar alleen over een eigen onderneming?
 
6 feb 2011
1.652
24
Wat als er nog geen kindjes zijn en je het prima kan combineren met het huishouden? En een advocate zelfde probleem, je had het daar alleen over een eigen onderneming?


Ik ken de werkuren van een advocaat niet. Kijk als je een eigen praktijk hebt (eigen onderneming dus), zal dan wel veel tijd in beslag nemen. Dus hangt er een beetje vanaf denk ik....
 
6 feb 2011
1.652
24
Wat als er nog geen kindjes zijn en je het prima kan combineren met het huishouden? En een advocate zelfde probleem, je had het daar alleen over een eigen onderneming?

Ja en als er nog geen kindjes zijn...kijk ik denk op lange termijn. Ik weet nu al dat ik mn kindjes niet bij de opvang wil plaatsen. Of mijn moeder lastig vallen met de zorg van mn kinderen.. Maar dat verschilt dus per persoon
 
31 okt 2011
9.005
53
Ja en als er nog geen kindjes zijn...kijk ik denk op lange termijn. Ik weet nu al dat ik mn kindjes niet bij de opvang wil plaatsen. Of mijn moeder lastig vallen met de zorg van mn kinderen.. Maar dat verschilt dus per persoon

Oow dat wil ik zeker niet doen, maar ik dacht meer aan dit:
pas getrouwd, kan je gwn fulltime aan t werk, huishouden tja daar ben ik wel snel en makkelijk in (dat zal geen probleem zijn)
als je kinderen krijgt, gewoon tijdelijk stoppen met werken, en als ze wat groter worden kan je weer partime aan t werk. En als ze weer groot zijn en op school zitten tot 6 uur kan je weer fulltime werken.
 
6 feb 2011
1.652
24
Oow dat wil ik zeker niet doen, maar ik dacht meer aan dit:
pas getrouwd, kan je gwn fulltime aan t werk, huishouden tja daar ben ik wel snel en makkelijk in (dat zal geen probleem zijn)
als je kinderen krijgt, gewoon tijdelijk stoppen met werken, en als ze wat groter worden kan je weer partime aan t werk. En als ze weer groot zijn en op school zitten tot 6 uur kan je weer fulltime werken.

Ja dat zou kunnen inshaAllah...
 
6 feb 2011
1.652
24
Alleen op welk leeftijd zou je weer aan het werk gaan? Wanneer ze naar school gaan?
 
31 okt 2011
9.005
53
Partime als ze op de basis school zitten en weer fultime als ze op de middelbare school zitten, vanaf de 3e klas ofso
 
6 apr 2012
17.066
124
Oow dat wil ik zeker niet doen, maar ik dacht meer aan dit:
pas getrouwd, kan je gwn fulltime aan t werk, huishouden tja daar ben ik wel snel en makkelijk in (dat zal geen probleem zijn)
als je kinderen krijgt, gewoon tijdelijk stoppen met werken, en als ze wat groter worden kan je weer partime aan t werk. En als ze weer groot zijn en op school zitten tot 6 uur kan je weer fulltime werken.

Nu zeg je iets totaal anders, eh themshoent :hihi:
 
5 mei 2013
57
1
Ik denk dat een vrouw met een inkomen handig kan zijn in deze tijd. Daarnaast zijn heel wat vrouwen nu creatief/bezig/hoogopgeleid waardoor ze deftig werk kunnen vinden. Voorwaarde: zeker niet fulltime, moet in het voordeel zijn van het gezinsleven en islamitisch gezien nog correct zijn. Mijn mening als vrouw.
 
Bovenaan