vrouw en werk? Hoe denken de mannen daarover?

6 apr 2012
17.066
124
typisch meisje, ze weet niet wat ze wilt. maarre met haar moet je sowieso niet over werk praten. anders gaat ze je 1 of andere advocaat-werk verhaal vertellen.

. Mhm, als het eindelijk zover is. Kunnen je gedachten hélemaal veranderen, dus neem ik het haar niet kwalijk. Ik kan nu iets zeggen, en laten zien hoe het er in de realiteit uitziet. Dan is het niet meer zo praktisch, hè.
 
23 mei 2012
545
9
. Mhm, als het eindelijk zover is. Kunnen je gedachten hélemaal veranderen, dus neem ik het haar niet kwalijk. Ik kan nu iets zeggen, en laten zien hoe het er in de realiteit uitziet. Dan is het niet meer zo praktisch, hè.

waar heeft gij het over? het is verder niet beledigend bedoelt of zo. weet het ff niet meer thats all
 
18 feb 2013
60
8
sallaam o3leikom,

De meeste mannen van tegenwoordig willen dat hun vrouwen werken...velen kan hen echt niet schellen of ze met mannen werkt of niet als ze maar geld binnen haalt.
De echte mannen zijn natuurlijk er nog maar wel schaars helaas
 
5 mei 2013
57
1
sallaam o3leikom,

De meeste mannen van tegenwoordig willen dat hun vrouwen werken...velen kan hen echt niet schellen of ze met mannen werkt of niet als ze maar geld binnen haalt.
De echte mannen zijn natuurlijk er nog maar wel schaars helaas

Iieeuww ik heb een hekel aan zo'n profiteurs. Moge allaah ons beschermen.
 
7 feb 2011
823
10
Mohamed (vzmh) was ook gehuwd met een zaken vrouw die trouwens al eerder getrouwd was, dus waarom zouden de mannen van tegenwoordig het niet toestaan?! Ik werk en ik kan dat perfect combineren met een getrouwd leventje en een kind, maar het zou nog mooier zijn als de man een beetje meer zou helpen in het huishouden. Mannen van tegenwoordig denken dat ze niets moeten doen in huis. Dat vind ik verkeerd, maar ja tegen wie zeg je het... je kan niet alles hebben zoals je het wilt he
 
5 mrt 2012
4.451
127
Het gaat er om of de vrouw haar leven kan combineren. Het zou prachtig zijn als de man mee hielp in het huishouden, maar het kan niet zo zijn dat de man net zoveel thuis moet doen als de vrouw. Voor de mensen die weten hoe het is om een fulltime baan te hebben, zullen het niet in hun hoofd halen, hun man ook nog de helft van de taken thuis te laten doen, dit zou onrechtvaardig zijn tegenover hem.

Als de vrouw haar (verplichte) taken kan combineren met (parttime) baan, dan is er niemand die het haar kan verbieden. Het is pas een issue op het moment, dat de taken thuis links worden gelegd. Dan zal de man aan de bel trekken..

Kortom, kan je het combineren dan moet je het zeker doen, zo niet, pas dan je prioriteiten aan of trouw met een 'huisman'.
 
5 jun 2013
227
3
Ik zou graag thuis willen blijven, thuisblijven wil nog niet zeggen dat je niks te doen hebt en je gaat vervelen.. je zou wat voor jezelf kunnen beginnen vanuit huis, je zou vrijwilligerswerk kunnen doen gericht op vrouwen, je zou wat voor je schoonouders kunnen doen.. kortom dat iemand thuisblijft wil nog niet zeggen dat je voor niks gestudeerd hebt.. het is maar net wat je er zelf van maakt.
 
19 mrt 2013
398
3
ik werk nu al ni, laat staan als ik getrouwd ben hahahah... mits het namiddagwerk is, qa mijn slaap is heilig hahaahha....

nene, laat mij maar thuis schoontjes in de koezina en lekkers toveren voor mijn gezin... heerlijk leventjes is dat
 
Bovenaan