Mensen die..

5 mrt 2012
18.240
681
Lekker hoor, heb je het gezellig gehad?
Ik ben lekker sportief geweest, ben gaan fietsen:haha:! Wat heb k het gemist zeg:love:

Ja was super gezellig, thanks for asking.
Hay hay lekker hoor met lekker weer fiets ik ook graag, hoe was je fietstocht?
 
19 okt 2014
121
36
Ja was super gezellig, thanks for asking.
Hay hay lekker hoor met lekker weer fiets ik ook graag, hoe was je fietstocht?

Alhamdoulilah gelukkig!
Jaaa was heerlijk, was eerst even met de auto richting scheveningen geweest, maar het was echt super druk. Ben ik dus ook gelijk terug gekeerd naar huis.
Me vriendin en ik hebben lekker gefietst. Van huis tot centraal, even wat gegeten en toen gezellig naar dr zus geweest. Dus een gezellige dag was het vandaag Alhamdoulilah. Bij u vast ook wel:hug:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Alhamdoulilah gelukkig!
Jaaa was heerlijk, was eerst even met de auto richting scheveningen geweest, maar het was echt super druk. Ben ik dus ook gelijk terug gekeerd naar huis.
Me vriendin en ik hebben lekker gefietst. Van huis tot centraal, even wat gegeten en toen gezellig naar dr zus geweest. Dus een gezellige dag was het vandaag Alhamdoulilah. Bij u vast ook wel:hug:

Haha scheveningen is altijd druk, ben daar al eeuwen niet meer geweest. :haha:
Aah gezellig, lijkt me een perfecte zondag! Mooi dat je u hebt geamuseerd. Ik ook uiteraard:hug:
 
19 okt 2014
121
36
Haha scheveningen is altijd druk, ben daar al eeuwen niet meer geweest. :haha:
Aah gezellig, lijkt me een perfecte zondag! Mooi dat je u hebt geamuseerd. Ik ook uiteraard:hug:

Ja klopt, alleen heb ik nog nooit zo veel mensen gezien daar als vandaag.
Alhamdoulilah het was een leuke zondag!
U ook gelukkig dat je geamuseerd hebt op Zondag Alhamdoulilah:hug:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ja klopt, alleen heb ik nog nooit zo veel mensen gezien daar als vandaag.
Alhamdoulilah het was een leuke zondag!
U ook gelukkig dat je geamuseerd hebt op Zondag Alhamdoulilah:hug:

Haha t was schoon weer hé, dan komen de mensen uit hun holletje....
Thanks darling :love:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Haha ja klopt, met lekker weer ziet u iedereen uit zijn grot komen:haha:
Your welcome honey:hug:

Haha ik hou daar niet van, geef mij maar rustige plekjes. :hihi: Haha bij drukke plaatsen zie je bekende koppies:haha:
Haha kei awkward dan zie je mensen die je al jaren niet hebt gezien hahaha
 
19 okt 2014
121
36
Haha ik hou daar niet van, geef mij maar rustige plekjes. :hihi: Haha bij drukke plaatsen zie je bekende koppies:haha:
Haha kei awkward dan zie je mensen die je al jaren niet hebt gezien hahaha

Hahaha ja klopt, dat is wel zo. Dan lijkt het alsof iedereen op je let en je niet veilig voelt. Dat is wel awkwardd man. Lekker een plek waar niemand is:love:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahaha ja klopt, dat is wel zo. Dan lijkt het alsof iedereen op je let en je niet veilig voelt. Dat is wel awkwardd man. Lekker een plek waar niemand is:love:

Haha ja precies, jij snapt mij! Haha we houden topic van bint in leven met onze reacties!:haha:
 
Bovenaan