Mensen die..

2 aug 2012
2.406
160
Zich niet aan afspraken houden en hun woord niet nakomen...wat een hekel heb ik daaraan :bom:

Waarom doen jullie dat?
 
2 aug 2012
2.406
160
Jullie? waar heb je het over mevrouw?

Haha niet aangesproken voelen patron! Jullie gaat over die mensen die zich niet aan hun woord houden.. niks met rkempo te maken ;)

Heb het vanmorgen meegemaakt..ik had een afspraak, ze heeft me uur laten wachten in de kou om daarna met een smoesje te komen..ik kreeg het ervan oef
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik heb daar ook een bloedhekel aan. Afspraak is afspraak! Ik krijg het er ook van!
 
2 aug 2012
2.406
160
Ik heb daar ook een bloedhekel aan. Afspraak is afspraak! Ik krijg het er ook van!

Ja oeff voor sommigen is dat precies moeilijk..terwijl je ook gewoon duidelijk kunt aangeven dat je afspraak niet kan doorgaan ughhh

Ik heb altijd bij zulke mensen het gevoel dat die helemaal niet te vertrouwen zijn dus neem direct afstand haha ik heb haar direct geblokkeerd
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ja oeff voor sommigen is dat precies moeilijk..terwijl je ook gewoon duidelijk kunt aangeven dat je afspraak niet kan doorgaan ughhh

Ik heb altijd bij zulke mensen het gevoel dat die helemaal niet te vertrouwen zijn dus neem direct afstand haha ik heb haar direct geblokkeerd

Ja dan krijg je een zwakke excuus ja maar.. ik kan er toch ook niks aandoen. Oeff dan krijg ik er echt van! Ohnee je kan er niks aandoen? Ge kunt verwittigen tsjeinnnn! :confused:
 
19 okt 2014
121
36
Of mensen die pas een uur voor de afsgesproken tijd afzeggen, ik kan daar zo absoluut niet tegen. Iegh gatver.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Of mensen die pas een uur voor de afsgesproken tijd afzeggen, ik kan daar zo absoluut niet tegen. Iegh gatver.

Haha daar kan ik ook niet tegen, vooral als je u hebt klaargemaakt en je wou net vertrekken wajooo daar kan ik echt boos om worden haha maar ik laat het dan gewoon doorgaan, vraag ik gewoon iemand last minute mee. :haha:
 
19 okt 2014
121
36
Haha daar kan ik ook niet tegen, vooral als je u hebt klaargemaakt en je wou net vertrekken wajooo daar kan ik echt boos om worden haha maar ik laat het dan gewoon doorgaan, vraag ik gewoon iemand last minute mee. :haha:

Hahaha juistt! Doe ik ook, lekker last minute. Geweldigg:love:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Soms is het ook leuk om even alleen weg te gaan. Lekker even al je stress kwijt zonder gezeur aan je hoofd. Hahaha geweldig dit:love::hihi:

Haha ja maar met gezelschap is het leuk! Alé zo zielig op terrasje zitten is niet zo gezellig peins ik haha maar zo eventjes alleen wandelen daar hou ik wel van!:love:
 
Bovenaan