10 interessante weetjes over dromen!

19 mei 2011
2.542
50
Hahah vertelll:p:p

Ongeveer anderhalve maand geleden..

Ik had gereserveerd voor mijn theorie examen.. Dus het was zondag avond, ik had geleerd voor mijn theorie, want de dag erna had ik het.. Dus ik werd midden in de nacht wakker, ik had gedroomd dat ik te laat kwam voor me theorie.. dus ik dacht layzi shitan ik ga terug slapen.. dus weer viel ik in slaap.. droomde weer over me theorie dat ik het niet zal halen.. Toen dacht ik van oke.. komt vast wel door de stress.. ( ik liet me niet gek maken )

Ewa na het examen.. helaas.. niet gehaald.. had 2 fouten teveel..
toen ik dat zag.. dacht ayaw.. dit heb ik gedroomd.. straks gebeurt me wat anders..
toen had ik die donderdag weer gereserveerd voor vrijdag.. (de dag erna)
Ik vertelde me klasgenootje over wat ik had gedroomd.. en was bang. Weet je wat die toen zei? DROMEN ZIJN BEDROG.. ik dacht oke.. dus ik kalmeerde weer.

Het was vrijdag.
Ik ging dus vroeg uit huis.. ik had om 15:00 examen.. en vertrog 13.45 uit huis.. (cbr is best ver van me huis) de tramhalte is 5minuten ver van me huis.. of zelfs minder.
helaas zag ik me tram voor me neus vertrekken..:'( ik dacht oke ma3lish.. om 2 uur komt de volgende.. en ik keek op me telefoon waar ik het beste op over kon stappen.. en ik zag o (halte..) is dichtbij.. ik ga daar uitstappen.. ewa het werd 14.00 uur.. walou tram ( en het was ook nog eens vies weer) ik dacht ik bij mezelf.. relax.. niet stressen,,,
Ondertussen was het 14.10 en toen begon ik hem te knijpen van jemig.. red ik het nog wel? de tram was vertraagd,, ( ik had zoiets van BAD TIMING!!!) Pas 14.15 kwam de tram..

Eenmaal aangekomen bij de halte waar ik wou uitstappen,, Zat ik te twijfele of ik wel of niet ging uit stappen.. de tram wou vertrekken.. ik dacht nee ik ga uitstappen.. ( echt alsof ik werd gehypnotiseerd.. ineens stond ik op) dus ik stap uit...
de tram vertrok.. dus ik wou kijken hoelaat me tram kwam.. en ik zie me tram nummer niet. Er zat daar een mevrouw.. en vroeg aan de mevrouw van komt de tram (...) hier.. Zei ze nee.. het is een heel stuk lopen naar die halte.. en het was 14.30.. ( ik had maar een half uur.. en ik was nog steeds in mijn buurt) toen zei die mevrouw.. wacht tot de tram komt waar je net van bent uitgestapt.. het is echt zeker 15 minuten lopen.. dus ik zo dankuwel mevrouw.. en ik ren en ren ren.. en ik had ook nog eens sleehakken aan.. ik barstte in tranen.. Ik leek net een junkie.. Ik dacht eerdere keer aan die droom.. van shit shit shit this is not happening to me.. ik heb het al niet gehaald door 2 fouten teveel...!!
maja goed.. ik vroeg mensen onderweg steeds waar ik me tram kon paken.. zeggen ze.. nou.. je moet nog een heel stuk!!

Dus ik bleef maar rennen en rennen en rennen.. Ik dacht van laat de mensen denken, mensen praten toch.. dus had ik zo iets van schijt ( sorry van me woordkeuze.. ) eindelijk zag ik me halte.. ik was helemaal nat van de regen en tranen.. me handen waren bevroren.. maar voor de halte heb je een brug..en raad is.. De brug moest zonodig open gaan!! ( ik werd helemaal gek.. het was 14.40.. dus ik draaide me om.. en zag me tram.. ik was zo blij..!:engel:

dus de brug ging dicht.. JE weet dan hoe druk het is door al het verkeer.. maar helaas ging de tram voor mij..
dus nadat alles rustig werd ging ik pas.. en ja hoor..
Daar gaat mijn tram, voor mijn neus weg!
Ik was helemaal kapot.. ik trilde helemaal..zo uitgeput.. me voeten deden pijn. ik dacht van ik haal het niet klaar..
En soub7anallah.. kwam me tram.. ik dacht Yes er is nog een beetje hoop.. oke...ewa aangekomen bij station sloterdijk.. keek ik op me klok,, en zag dat het 14.53 was.. ik was zo blij.. en toen zag ik me bus.. die kwam ook snel..
het was inmiddels 14.55 ik dacht yeees be3da is de temera toch het waard!

Maar, ja hoor .. er moesten zo nodig toeristen met de chauffeur praten.. over hoe ze ergens kwamen.. en ik werd zo vreselijk geirriteert!

we vertrokken om 14.59 ik dacht oke oke.. ( tot 5 minuten na aanvang mag je nog naar binnen.. en ik had 6 minuten de tijd!!) de bus die reed zo langzaam als de weet niet wat.. ik dacht echt van seriously?
ik kwam aan bij het cbr.. ik ren naar de ingang.. ik kijk op de klok 15.06.. ( IK WAS 1 MINUUT TE LAAT!!!) ik had echt een DEJA VU moment

Ik zeg tegen die mevrouw alsjeblieft mag ik naar binnen.. het openbaar vervoer werkte niet mee.. er was vertraging.. zegt die mevrouw.. nee je bent te laat. reserveer later opnieuw doei!
Op dat moment wou ik die vrouw echt wurgen!!! dus ik gaf die vrouw izjen blik.. ( je kent de uitdrukking.. ALS BLIKKEN KONDEN DODEN!):bom:

Dus ik liep naar de halte helemaal kapot, helemaal uitgeput.. zo geirriteert..dus ik wacht bij de halte.. ik moest nog richting werk gaan..ik zag gelukkig een bus aankomen.. Maar stopte die? NEE! en het was al koud ik bevroor.. 5 minuten later kwam weer een bus... Stopte die? Nee tuurlijk... want bussen tegenwoordig stoppen niet als er maar 1 persoon bij de bushalte staat.. in the middle of nowhere.. dus ik ging voor staan.. in de hoop dat ik wel werd opgemerkt... Nee hoor Bus nummer 3 die reed ook heel rustig door.. dus ik dacht weet je.. ik sta op de weg.. dan moeten ze wel stoppen.. en ja en dat gebeurde..:jnoun:
Dus ik ging helemaal tekeer tegen die bus chauffeur van wat is dit voor een service dit en dat.. hij zei ja moet je via gvb.nl een klacht indienen.. ( ik dacht van.. val dood ofzo.. want ik had zoveel pech.. dan moet je me niet irriteren!):bom:

oke.. dus ik pakte de tram weer vanaf sloterdijk... ik kwam weer aan bij de halte waar ik me andere tram kon pakken.. Maar ik was zo moe.. dat ik niet meer wist waar me ov chipkaart was.. dus ik pakte me andere chipkaart waar 50 cent ofzo op stond.. ik wou ze3ma inchecken uitchecken.. maar had alleen ingecheckt.. ( en had het niet in de gaten) dus ik wacht bij de halte.. Kwam me tram.. Maar had die dienst? NEE!.:jnoun:. ik dacht van this is not happening.. oke het was 4 uur.. ( ik moest eigenlijk maar 2 uurtjes werken, wegens de drukte ( kerstperiode.. je kent het wel.. en ik heb eerder een overval meegemaakt rond deze periode.. dus ja.. ik had het er wel voor me collega's over)
anyway het was 16.15 toen kwam me tram eindelijk.. en ik had onderhand al me chipkaart gevonden... dus ik wou inchecken.. en ineens kreeg ik GEEN SALDO! ik zo van he... ik had er iets 4 euro op enzo.. maar ik had natuurlijk niet uitgecheckt.. ik dacht oke.. ik koop wel een kaartje.. maar ik was me geld op me kast vergeten.. ( dus ik had het niet mee) ik dacht van shit shit shit...

Ik raakte in paniek.. want ik was in een buurt .. het was zo stil.. bijna geen winkels met een ovlader.. ik belde me moeder.. ik barste weer in tranen.. alsof ik niet genoeg had meegemaakt.. ik was bang.. ik dacht hoe kom ik in godsnaam thuis..

Dus ik zag een vrouw lopen.. Ik was zo blij!!! dus ik zeg mevrouw mag ik wat vragen waar kan ik een ovlader vinden...
waarop die mevrouw zei.. I DON'T SPEAK DUTCH! ( ik kon die vrouw echt wat aan doen ahaha.. :stomp:) dus ik raakte in paniek.. van wat moet ik doen.. op dat moment kon ik echt niet helder nadenken.. ( ik had ook een taxi kunnen bellen.. maar dacht ik daaraan.. tuurlijk niet) maar goed.. daar zat ik dan in the middle of nowhere.. :eek:zag ik een oude man lopen.. dus ik ren naar die man.. ik zeg meneer kan ik u wat vragen.. is hier en ah in de buurt.. zei hij jaa hoor.. hij zei ik moet toch die kant op.. wollah ik was zo blij.. ik bedankte die meneer.. laadde me chipkaart op en kwam precies 17.00 op me werk.. net een zombie.



Dus Beyourself_ heb ik je genoeg verteld haha



 
9 jan 2012
2.784
20
WMAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH IK WAS ECHT AAN HET LACHEN:giechel:
3laaa levensverhaaaaaal hahah

waaaaaaarroooom was ik er niet bij hahahahaha:p:p
Ik zou echt willen zien hoe jij liep ahahahah ik zie het al helemaal voor me hahahhaah :p:p

:bounce::bounce:
 
19 mei 2011
2.542
50
WMAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH IK WAS ECHT AAN HET LACHEN:giechel:
3laaa levensverhaaaaaal hahah

waaaaaaarroooom was ik er niet bij hahahahaha:p:p
Ik zou echt willen zien hoe jij liep ahahahah ik zie het al helemaal voor me hahahhaah :p:p

:bounce::bounce:


Vond jij dit om te lachen? als ik wist dat ik werd uitgelachen had ik het niet geplaatst..
 
19 mei 2011
2.542
50
Vond jij dit om te lachen? als ik wist dat ik werd uitgelachen had ik het niet geplaatst.. als ik mens helemaal in paniek zou zien.. zou ik die absoluut niet uit willen lachen:) Laj7sen 3awn
 
Bovenaan