20-04-2011 real-barca Copa del Ray

6 feb 2011
13.473
66
Pfff... wat een gare wedstrijd, Barca verdiende de Copa de rey... Real was nergens 2e helft. En die gekke Pepe had allang rood moeten hebben. Real madrid 1 kans 1 doelpunt, tfoe het leven is hard. Maar barca komt terug en maakt deze ploeg real af :D Visca el barca !
imgres

Gentle, jou hoek ik nog eens. Menna real af. Ik heb me neefjes al het huis uit gestuurd omdat ze alleen al barca kleren aanhadden, dus verwacht maar iets ergs wat ik met jou zou gaan kunnen doen...
 
S

Samir

Guest
Hahaha ! Guardiola een matige trainer ? Dit kan je niet menen.... Deze man heeft 6 bekers in 1 jaar gewonnen , alles wat je kan winnen heeft die gewonnen in 1 jaar. Mourinho is ook een goede trainer hoor, daar niet van , maar hij is niet van het prachtige voetbal. Bij de eerste classico kregen jullie 1 strafschop cadeau voor het duiken van Marcelo, hij had nog toegegeven zelf dat hij een schwalbe maakte. Gister hadden jullie een superkeeper op doel, enige man waarvoor ik respect heb bij Real : Casillas. Bij de CL gaat het over 2 wedstrijden, real heeft al jaren niet gewonnen bij barca. Hmm taarabt... goede speler in de championship.. maar Real heeft geen behoefte aan zo een speler: jullie hebben al teveel buitenspelers: di maria, ronaldo, ozil, kaka, pedro leon en garay. Taarabt is meer wat voor een Villarreal of een juventus ofzo.

wie waren de beste spelers op de wk? wie heeft de wereldbeker gehaald? dat was casillas en ramos hahah
 
16 apr 2011
6.315
77
Pfff... wat een gare wedstrijd, Barca verdiende de Copa de rey... Real was nergens 2e helft. En die gekke Pepe had allang rood moeten hebben. Real madrid 1 kans 1 doelpunt, tfoe het leven is hard. Maar barca komt terug en maakt deze ploeg real af :D Visca el barca !
imgres


Ik ben het helemaal met je eens!!! Heb mijn broeder gewonnen.. We hebben nog 2 wedstrijden te gaan en die 2 winnen wij... Laat real maar 1 hebben als troostprijs hahahahaha
 
16 apr 2011
6.315
77
fc_barcelona.gif

Barcelona-New-Camp-Nou.jpg

Guardiola-consuela-a-Mascheran_54143495697_51347059679_342_226.jpg

Dit noem ik nou ware trainer-speler liefde!!!! No mather what happens always be happy!! Viva la Barca!!

campnou1.jpg
 
20 apr 2011
23
1
Yess nog iemand voor barcaa ! ik dacht dat ik er alleen voorstond, ik rook alleen real mensen hierzo haha goedzo Riffia lady ! Vamos barcaa !!!
 
16 apr 2011
6.315
77
Yess nog iemand voor barcaa ! ik dacht dat ik er alleen voorstond, ik rook alleen real mensen hierzo haha goedzo Riffia lady ! Vamos barcaa !!!

Broer, ik ga je toch niet in de steek laten.... Laat hun maar met hun praatjes over systeem dit, systeem dat en Mourinho weet dit en hij weet dat... ONZIN

het gaat erom wat doen ze tijdens de wedstrijd???

BARCA zal Real in de komende 2 wedstrijden de genade klap geven

Oja wie laat nou een beker vallen, behalve de Madrilenen wuhahahahahahahahaahahahahaha
 
Bovenaan