» De droge-moppen topic.

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Twee pinguins zitten op een ijsberg. Zegt de ene: 'Mag ik je eraf duwen?' Zegt de andere: 'Nee'.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Wat is sneller een kameel of een konijn?

Een F16 want een kameel heeft 2 bulten en een konijn eet wortels.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Wat is het verschil tussen een nietjesmachine en een perforator ?
-Een nietjesmachine niet & en een perforator niet.
 
5 feb 2011
8.897
38
Jantje kijkt mee over de schouder van zijn vader tijdens het computeren.
Ineens rent hij hard naar zijn moeder en roept: "Ik weet papa's wachtwoord, ik weet papa's wachtwoord!"
"O ja?" zegt zijn moeder verbaasd. "Wat is het dan?"

"Sterretje, sterretje, sterretje, sterretje, sterretje", zegt Jantje trots.​
 
5 feb 2011
8.897
38
Goed nieuw en slecht nieuws:

Een man ligt op zijn bed in het ziekenhuis wat rond te kijken. Plots komt de dokter binnen en zegt: "ik heb goed nieuw en slecht nieuws" het goede nieuws is dat je nog 12 uren te leven hebt.

De man antwoord: "oooh, heel goed! Wat is dan het slechte nieuws? Antwoord de dokter: dat ik u dat gisteren al had moeten vertellen!
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik heb hier een droge mop;

Nou kijk gisteren of eergisteren mohiem Zaterdag gingen we met neven nichten zussen en broers in kring zitten en lootjes trekken
voor suprise van Eid Ul-Adha. En me neef had een lootje met zijn eigen naam erop getrokke. Zeg ik ' Jaa appie heeft zichzelf getrokken!!!!!' . Hoor ik zo gelach hier en daar. Ik zo om me heen kijken wat is er? Opeens begreep ik em en binne 1 sec. moest iedereen doodlachen alles we kwamen niet meer bij..
 
8 aug 2011
552
10
Ik heb hier een droge mop;

Nou kijk gisteren of eergisteren mohiem Zaterdag gingen we met neven nichten zussen en broers in kring zitten en lootjes trekken
voor suprise van Eid Ul-Adha. En me neef had een lootje met zijn eigen naam erop getrokke. Zeg ik ' Jaa appie heeft zichzelf getrokken!!!!!' . Hoor ik zo gelach hier en daar. Ik zo om me heen kijken wat is er? Opeens begreep ik em en binne 1 sec. moest iedereen doodlachen alles we kwamen niet meer bij..
dus jullie trekken lootjes voor el3eid:lol:
het is tog geen sinterklaar suprise
 
6 feb 2011
13.473
66
dus jullie trekken lootjes voor el3eid:lol:
het is tog geen sinterklaar suprise

Is toch leuk? Familie onderling. Cadeautjes voor elkaar kopen. Kom op zeg! We zijn gewoon aardig voor elkaar.
Of vind je dat we beter elkaar een mep geven voor el3eid? En het is geen echte suprise.
Gewoon lootje trekken en dan een cadeau kopen, that's it. Of had je liever klappen?
Kom maar hoor, ahhaha.
 
Bovenaan