Back in the days (Riffijnse bruiloft)

1 aug 2011
4.659
53
Zo wil ik mijn bruiloft ook, IN DE BERGEN met allemaal ezels... mercedessen zonder balastien... en gewoon zoals vroeger. Mekainsh zaal en die zigzag...
 
14 apr 2011
715
20
Zo wil ik mijn bruiloft ook, IN DE BERGEN met allemaal ezels... mercedessen zonder balastien... en gewoon zoals vroeger. Mekainsh zaal en die zigzag...

volgend jaar insha allah mijn trouwfeest in midar :D gaat geweldig worden, lekker old skool. en natuurlijk iedereen is uitgenodigd. dress code is takshita voor dames en djalaba/aserham voor heren
 
1 aug 2011
4.659
53
Feshkell... Zo hoort het dame!! Ik ga het ook zo aanpakken...als ik ooit die ene berber vind die sterk genoeg is om met mij zijn leven te willen delen zonder zich aan te melden bij RIAGG... Want ik ben best puur om het zo te noemen...

Maar: mebrouk oewrar nem volgend jaar incha allah...!!!
 
15 feb 2011
1.185
14
Feshkell... Zo hoort het dame!! Ik ga het ook zo aanpakken...als ik ooit die ene berber vind die sterk genoeg is om met mij zijn leven te willen delen zonder zich aan te melden bij RIAGG... Want ik ben best puur om het zo te noemen...

Maar: mebrouk oewrar nem volgend jaar incha allah...!!!

ik ken veel shab driouch.. en ik weet dat je niet overdrijft met de RIAGG.. mohiem ik blijf uit je buurt :p
 
1 aug 2011
4.659
53
Twarier?? Ik zei het toch!! hahah... be3da ik geef het eerlijk aan... normaal ontkennen wij alles..!! Zat bij onze pakket...ALTIJD ONTKENNEN, zelfs als er geen beschuldiging is...hahaha
 
Bovenaan