Bekende Berbers!

6 feb 2011
11.252
91
Monir is een ait wayagher uit Bni bouayash. En hij is inderdaad vrijgezel, maar valt niet op oppervlakkige meiden die voor de poen en uiterlijke verschijning gaan :)

Om zijn vertrouwen te krijgen moet je een super vrouw zijn die laat zien dat ze hem wil vanwege wij hij als persoon is en nietomdat hij een goed verdiende voetballer is;)

ik vind hem ugly:giechel:
 
16 apr 2011
6.315
77
Monir is een ait wayagher uit Bni bouayash. En hij is inderdaad vrijgezel, maar valt niet op oppervlakkige meiden die voor de poen en uiterlijke verschijning gaan :)

Om zijn vertrouwen te krijgen moet je een super vrouw zijn die laat zien dat ze hem wil vanwege wij hij als persoon is en nietomdat hij een goed verdiende voetballer is;)

Ik zou het nooit om zijn geld doen, dan ben je toch niet wijs.. Bovendien zou in dat geval een huwelijk nooit lang stand houden!! Dat hij een goed verdiende voetbaler is, dat is mooi meegenomen maar is absoluut geen must en geld ik ook niet alles... Je hebt ook liefde en vertrouwen naar elkaar toe nodig. Kijk geld is handig en lekker, maar ik vind het belangrijker dat er eten op tafel komt, al is hij schoonmaker of stratenveger..... Ik zou zelf ook wel willen weken:)


Trouwens: hoe weet je dat allemaal???
 
20 dec 2011
4.337
44
zij is lekker! wie is zij precies?
300940270.jpg

Sow dit is een mooi vrouwke.
 
30 okt 2011
474
29
Tariq bin ziyad, de veroveraar van Iberië. Onduidelijk waar hij uit de rif kwam, maar het schijnt in de buurt van Nador. Ze versloegen met de 1000 meest gevreesde berber krijgers, alle soldaten van de koffar visigothen.
2qjep7s.jpg
 
30 okt 2011
474
29
Abd al-Mu'min ibn Ali, maar hoe ik hem noem: de arabierenverdelger. Deze man heeft alle arabieren in heel de maghreb afgeslacht, zonder enige aarzeling. Hij was bekend om zijn tactische inzicht op het slagveld. Er zijn geen ifriqiyen die dit kunnen bevestigen, sinds hij ze allemaal heeft uitgemoord. Vanuit een Berber perspectief, is dit wel te bewijzen.
 
30 okt 2011
474
29
Aboe Abd Allah Mohammed Ibn Toemart, de stichter van de almohaden, die iberië hadden veroverd. Deze man heeft alles bij elkaar getrokken, en georganiseerd, en is bij een veldslag om het leven gekomen, en zei dat hij tijdens een droom zag, dat de almohaden zouden slagen; zijn droom klopte.
 
30 okt 2011
474
29
Abu Yaqub Yusuf, de zoon van Abd al-Mu'min ibn Ali. Hij heeft de rest van Iberië en delen van zuid-west frankrijk veroverd.
 
30 okt 2011
474
29
Meneer batata tomatisch. Berucht om zijn zangtalenten, in de straten van marokko. Het schijnt dat hij zeer gekke bekken trekt, wanneer hij klaar is met zijn hemelse gezang. Het is nog een raadsel, waarom hij nog geen platina contract heeft...[video=youtube;mgxTdSS8b64]http://www.youtube.com/watch?v=mgxTdSS8b64[/video]
 
Bovenaan