BELANGRIJK: Lid van de week

bix

20 mei 2011
386
2
nou ik vind het maar niks riffia doet alsof dit haar hele site is omdat ze achter samir oftewel admin zijn achterwerk achter na gaat
 
16 apr 2011
6.315
77
ik ben hard sorry

nou ik vind het maar niks riffia doet alsof dit haar hele site is omdat ze achter samir oftewel admin zijn achterwerk achter na gaat

1. wie zegt dat ik achter hem aan zit?? Dit heeft nbiets met hem te maken.. Ik heb op andere site's gezien waar zew dit deden en dacht, mss is het ook leuk voor deze site....
2. Wat jij zegt kan me gestolen worden. Dus bevalt je iets niet, rechtsboven is een rode kruisje en klik erop

hahaha noem je dat hard?? Ik kan vele malen harder zijn, maar jij bent het gwn niet waard en ik heb geen zin om de boel te verzieken zoals jij doet....
Type's als jij hebben aandacht nodig...... DIEPTRIEST NOEM IK JOU!!

PEACE!!!!
 
16 apr 2011
6.315
77
menna jullie lid van de week?? qeh ik ben lid van de weeek! en shab barca mogen nooit leden van de week worden hahaha

WUHAHAHAHA, doe je best, kom vaker online en open leukie/grappige topics en wie weet wordt jij lid van de week....
 

bix

20 mei 2011
386
2
1. wie zegt dat ik achter hem aan zit?? Dit heeft nbiets met hem te maken.. Ik heb op andere site's gezien waar zew dit deden en dacht, mss is het ook leuk voor deze site....
2. Wat jij zegt kan me gestolen worden. Dus bevalt je iets niet, rechtsboven is een rode kruisje en klik erop

hahaha noem je dat hard?? Ik kan vele malen harder zijn, maar jij bent het gwn niet waard en ik heb geen zin om de boel te verzieken zoals jij doet....
Type's als jij hebben aandacht nodig...... DIEPTRIEST NOEM IK JOU!!

PEACE!!!!
meisje donder eens op vieze kut plaksel je bent niks onthou dat maar heel goed
 
16 apr 2011
6.315
77
stoer hoor bix, om vanachter je pc heel stoer doen...
Mohiem laat mij met rust en zoek een hobby...
 
4 feb 2011
3.250
18
Dinsdag om hoelaat , welke dagdeeel , waar maak je het bekeend , krijgen we een beker of een medaille ??
of geld??
 
16 apr 2011
6.315
77
Dinsdag om hoelaat , welke dagdeeel , waar maak je het bekeend , krijgen we een beker of een medaille ??
of geld??

uuhm... ik maak het dinsdagmiddag bekend.. Wat je krijgt?? je komt in de spotlights te staan en iedereen mag wat over je zeggen wat hij/zij vind..
Verder Zal ik een aantal vragen verzinnen die ik aan de winnaar zal geven en deze mag beantwoorden en dan zal ik het interview ook hier plaatsen...

Mag je ook iemand kiezen?? meeste stemmen gelden?

jah, ik zal er een aantal nomineren en dan mogen jullie stemmen....
 
Bovenaan