Beschrijf hier jou ideale man

S

Samir

Guest
Mijn ideale man? Hebben jullie even tijd? hahaha.
1m88, 88kg bruine of grijze ogen, kaal of kort haar, mooi huidje, propere verzorgde handen, verzorgd gebit, gevoel voor humor en stijl. Een man die mijn knieeen doet knikken, een man die mij laat lachen, een man die een goede vader voor mn kinderen zal zijn. Een man die mij zal beschermen, die niet rookt en niet drinkt, die 5maal per dag bid. Een man die me dingen kan leren.... Kortom MIJN ideale man.
Ik weet niet of die bestaat maar ik zal mn best doen om m te vinden hahahah. Al heb ik een vergrootglas nodig. Je weet wel mannen van tegenwoordig, ALATIEF!!!

nesh hier wou ik eigenlijk niet op reageren.. alsof jij elisa ze3ma jessica alba bent om zoveel te eisen? en dan zegt ze nog: mannen van tegenwoordig alatief wahahha alatiefff gham!!
vroeger deden de vrouwen niet veel eisen a tamza, hier kom jij met eisen alsof een man uit een knutseldoos in elkaar gezet moet worden. mohiem ik wens je veel succes
 
S

Samir

Guest
myn ideale man heeft geen beschryving nodig:
1190638688_5_lpQD.jpeg

en jij komt uit temsamane? oef.. eerste keer in mn leven dat k me schaam voor mn roots
 
7 feb 2011
823
10
SAMIR
He er werd gevraagd naar mijn ideale droomman dus heb heb ik die beschreven of die ook bestaat is een ander vraag. Beetje dromen mag toch he!
En als je goed kijkt heb ik niet veel eisen. Wat ik vraag is basis hahaha!!!
Dus jij valt al AF!
 
S

Samir

Guest
ELISA
val ik echt af? hahaha nee dat meen je niet!! je hebt mn dag verpest vandaag.. ik heb namelijk altijd gehoopt dat jij mn droomvrouw zou zijn!
 
7 feb 2011
823
10
SAMIR:
Eigelijk ben jij er nooit opgeweest dus kun je er ook niet afvallen! Jij bent safe ahahahha
Ooit zal ik inshalah iemands droomvrouw zijn maar nu nog niet!!!
 
S

Samir

Guest
hahaha gelukkig maar dat k safe ben. k wens je veel succes meid!
 
6 feb 2011
1.652
24
[video=youtube;czqoNNdY_fc]http://www.youtube.com/watch?v=czqoNNdY_fc&feature=related[/video]
 
Bovenaan