Bevalling meemaken ? Ja of nee ?

Bevalling meemaken ?

  • Ja ik ga me vrouwtje steunen...

    Votes: 9 81,8%
  • nee ik kan niet tegen bloed...

    Votes: 1 9,1%
  • ik zie wel...

    Votes: 1 9,1%

  • Total voters
    11
5 mrt 2012
18.240
681
ff een vraagje voor de heren;


zouden jullie de bevalling van je kind live willen meemaken dus handje vast houden tijdens het puffen enso haha of zeg je liever van niet ik wacht wel in het ziekenhuis tot de kleine eruit is ? :wub:


234al1.jpg



Wat zouden jullie doen ? :help:
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik ga het meemaken hoor!!! Ook al is het in onze domme cultuur beter om er niet bij te zijn en haar alleen te laten met vrouwen.
 
S

Samir

Guest
ik ga mijn vrouwtje zeker steunen, zij heeft het zo moeilijk. dan kan het toch niet dat ik wacht in de wachtruimte met een beker koffie?
 
1 dec 2011
12.067
53
Hoe kom je daarbij?

Door dat je in het bij zijn van andere vrouwen de auwrah van een vrouw ziet en doordat de man zijn vrouw op een manier ziet dat hem kan shocken. Allahoe 3lam ik weet het niet zeker, maar zo heb ik het mee gekregen. Dus kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.
 
26 jan 2012
1.090
9
Door dat je in het bij zijn van andere vrouwen de auwrah van een vrouw ziet en doordat de man zijn vrouw op een manier ziet dat hem kan shocken. Allahoe 3lam ik weet het niet zeker, maar zo heb ik het mee gekregen. Dus kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.

Ik heb daar nooit van gehoord, Allahoe a3lam.

haha waarom zou een vrouw dat niet willen? artsen en assistenten mogen er wel bij zijn en haar eigen man niet?

Hahaha, masnegh. Je weet het maar nooit met vrouwen, rare wezens. :p
 
S

Samir

Guest
Hahaha, masnegh. Je weet het maar nooit met vrouwen, rare wezens. :p

jaa dat kan ik niet tegenspreken :p en het ergste is dat ze dan de schuld geven aan hun vrouwelijkheid of hormonen. ze geven hun man een klap en dan zeggen ze: jaa was ik niet! waren mijn hormonen! waah.. maak dat de kat wijs
 
Bovenaan