Bintje neemt afscheid

2 aug 2012
2.406
160
Lieve rkempoleden

Het is voor mij weer tijd om afscheid te nemen. Ik heb al een bann aangevraagd dus ik hoop die snel te krijgen maar rkempo wilt me nooit bannen :(

Lieve leden ik hou van jullie <3 ik heb hier een goede tijd mogen meemaken met prachtige leden.

Whatever ik weet niet hoe ik je moet bedanken maar mijn dank is enorm groot. Je weet me weer hogerop te krijgen wanneer ik het niet meer zag zitten. Maar e ik ga nog even verder pmen met je! Pff traantjes rollen spontaan over men wangen cry_

Boussakkia je bent een prachtige wijze lieve dame. Jij bent men knuffelbeer :hug: , ik voelde je knuffels die zo oprecht en warm overkwamen. BarakaAllahufeeki voor je behulpzaamheid en je medeleven..ik ga niet vergeten hoe jij voor me klaarstond toen ik het licht niet meer zag, toen men emoties mijn verstand overtroffen. Lieve Boussakkia een dikke oprechte knuffel voor jou :hug: geef ook een dikke kus van mij aan je dochtertje <3 Ik ga je missen! :/

Aqbuch! Shab aittouzine enakh, lang geleden dat ik je nog heb gezien! Hoop dat alles goed gaat met je. Ik ben je iig niet vergeten, shokran voor alles! Moge Allah je snel begunstigen met een goede vrouwtje! En hou je goed! ;)

Mocrowtje en onze lieve Siraa, ik ken jullie nog niet zo lang maar jullie wisten me spontaan een glimlach te bezorgen nadat jullie me gingen pmen. Jullie zijn echt schatjes :hug:
Mocrow maa sha Allah altijd zo happy <3
Siraa bedankt voor je lieve aanbod en de big hugss :hug: Dikke kus voor jullie! Hou jullie goed lieve meiden.

Broederrr barakaAllahoufeeki voor de kennis die we dankzij jou hebben mogen leren. Vergeef me voor het slechte van mijn kant! Moge Allaah je zegenen en de hasanaats blijven krijgen voor je gedeelde kennis.

Musti! Moge Allaah je helpen in het goede! Allahihefdek a musti enakh!

En dan onze lieve beheerder Patron, veel succes op rkempo! Je doet het goed a Patron enakh! Groetjes aan onze Samir :p haha nee grapje hij is vast al getrouwd meskien.

Mocht ik iemand vergeten zijn vergeef me, doe ik niet bewust.

Pff ik haat het om afscheid te nemen maar het is in men eigen voordeel. Ik moet niet meer rondhangen op forum.

Vergeef me lieve leden voor de last, ik heb jullie gek gemaakt met men emoties! Ik zit helaas vol met emoties, ik maak elke keer iets mee. En door men zachtheid moet ik ik het maar uithuilen.Mensen komen en gaan in je leven. Het moment dat je telkens iemand moet verliezen doet enorm pijn. Maar ghayr in sha Allah alles gebeurt met een reden. Hij is onze Beste Planner. Ik word veel beproeft, in sha Allah zal ik deze beproevingen doorstaan en eindigen in een gelukkig leven.
Vergeef me in ieder geval lieve leden, vergeef me voor men tekortkomingen!

Moge Allaah ons leiden naar het Rechte Pad, moge Hij ons beschermen tegen datgene wat slecht is voor ons en dichter brengen bij hetgeen goed is voor ons. Moge Hij onze zonden bedekken en ons vergeven. En moge Hij Barmhartig met ons zijn voordat het te laat is. Moge Hij onze ziel pas nemen wanneer Hij er tevreden over is. Allahuma ameen!!

Denk ook aan mij in jullie adhiyaat, zou heel lief zijn! Doe duaa voor mij dat Allaah me snel begunstigt met een lieve respectvolle serieuze vrome man! Allahuma rzuqni zawjan sali7a. Een man met wie ik men geloof kan vervolledigen, iemand bij wie ik men rust zal vinden en ook streeft naar het leven op de Weg van Allaah ookal zal dat nooit perfect zijn. Niemand is perfect, het mooie is als je er op zen minst naar wilt streven. Doe duaa voor mij :( want trouwen zou zo goed zijn voor mij en mijn imaan. En Allaah weet het beste.

Ik ga jullie verlaten lieve leden. Ik verwacht niet dat jullie me gaan missen haha maar ghayr.

Hou jullie goed en wees lief en goed voor elkaar!

Fi Amaani Allaah :zwaai:
 
14 apr 2014
30
7
Moge Allah jou laten behoren tot zijn vrome dienaressen en je beschermen tegen alle kwaadheid, en je een vrome man schenken die jou tevreden zal houden en waarmee jij je dien kan vervolmaken, Ameen.

Houd je vast aan Allah.
 
2 aug 2012
2.406
160
Moge Allah jou laten behoren tot zijn vrome dienaressen en je beschermen tegen alle kwaadheid, en je een vrome man schenken die jou tevreden zal houden en waarmee jij je dien kan vervolmaken, Ameen.

Houd je vast aan Allah.

Ameen barakaAllahoufeek akhi!

Uiteraard want zonder Hem zijn we niks. Walhamdoulilah zonder Hem ben ik leeg.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Lieve bintje

Je hoeft mij niet te bedanken, ik heb het heel graag gedaan.
Voor mij ben je geen last!
Als je me nodig hebt in de toekomst dan weet je me te vinden <3

Ik vind je een wijze jongedame.
Onthou onze gesprekken wanneer je weer in een dipje zit.
Je verdient zoveeééél beter, echt waar.
Maar voor nu selek weha.

Na regen komt zonneschijn.
Wees zeker niet getreurd, want
jij bent het zonnetje! ☼

Jij bepaalt wanneer het zonnetje schijnt...
Wanneer jij ervoor kiest dat je down/verdrietig bent...
Dan mag je regen verwachten.

Wanneer jij beslist saffie genoeg getreurd...
Ik begin met een schone lei...
Dan zul je ook gelukkig zijn insha Allah en stralen! ♥

Liefst moi :hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Lieve bintje

Je hoeft mij niet te bedanken, ik heb het heel graag gedaan.
Voor mij ben je geen last!
Als je me nodig hebt in de toekomst dan weet je me te vinden <3

Ik vind je een wijze jongedame.
Onthou onze gesprekken wanneer je weer in een dipje zit.
Je verdient zoveeééél beter, echt waar.
Maar voor nu selek weha.

Na regen komt zonneschijn.
Wees zeker niet getreurd, want
jij bent het zonnetje! ☼

Jij bepaalt wanneer het zonnetje schijnt...
Wanneer jij ervoor kiest dat je down/verdrietig bent...
Dan mag je regen verwachten.

Wanneer jij beslist saffie genoeg getreurd...
Ik begin met een schone lei...
Dan zul je ook gelukkig zijn insha Allah en stralen! ♥

Liefst moi :hug:

Ik kan hier niet op reageren, ben even uitgebarsten cry_ alhamdoulilah het komt goed in sha Allah
 
2 aug 2012
2.406
160
je vergeet mij nog maar goed doei

Ik ken jou niet hoor? Tenzij je een oud-lid bent met nieuw account?

Ik heb de leden opgenoemd aan wie ik wat had, die me altijd hebben gerespecteerd en het goede van hen heb gezien. Maargoed ik herinner me jou niet.

Beslama Yellah
 
7 jul 2011
1.258
423
Bint je wordt toch niet geband meid, als je het even niet meer ziet zitten kom dan gewoon naar rkempo om wat te 9essaren en wat re9nad weg te gooien.

Je bent altijd welkom ! ;)
 
19 okt 2014
121
36
Lieve bintjee:hug:!

Je hoeft me niet te bedanken, ik heb het gedaan omdat u iemand nodig hebt die u verteld hoe geweldig je eigenlijk bent!
Je mag je verdriet uiten, je mag huilen en je mag mij altijd maar dan ook altijd pmen voor hulp!

Jij bent Ma shaa Allah een lieve oprechte en geweldige zuster.
Twijfel vooral niet aan je zelf. Zoals Whatever zei, je bent het zonnetje:wub:..
Jammer dat je weg gaat, ik zal je missen lieve bintje.
Als je het niet meer trekt en je wilt graag huilen of je hartje luchten, lieve meid dan ben je altijd van harte welkom.

Wees sterk en Moge Allah jou een vrome man schenken die jou gelukkig zal maken in het leven Allaahouma Ameen:hug:.

Dikke kus lieve bintje :love:
 
Bovenaan