Broeders en zusters fi deen ♥♥

2 okt 2012
3.117
190
Doe'a voor jou ouders;
"Allahoemmagfir lie wa liwaalidayya warhamhoemaa kamaa rabbayaanie shaghieraa."

O Allah, vergeef mij en mijn ouders en schenk hen liefde,
net zoveel als de liefde waarmee ze mij verzorgden toen ik klein was.
 
2 okt 2012
3.117
190
tumblr_n81lt8p4Bp1qc0abxo1_1280.png
 
2 okt 2012
3.117
190
Doe'a voordat je gaat slapen;
"Bismika Allahoemma ahyaa wa amoet."

In de naam van Allah, leef ik en sterf ik.
 
2 okt 2012
3.117
190
Doe'a bij het opstaan;
"Alhamdoe lillaahil ladhie ahyaanaa ba'da maa amaatanaa wa ilayhin noesjoer."

Lof zij Allah, Die ons laat leven, nadat Hij ons liet sterven en naar Hem keren we terug.
 
2 okt 2012
3.117
190
Ik word blij dat ik zusters over islam zie praten..

In Marokko zoveel zusters gezien, maar weinig die met islam bezig waren haha ik denk dat de zusters hier meer praktiserend zijn dan in Marokko.
this maar waar je, je bevindt patron aantal praktiserende akhwaat nemen toe, vele dwalen ook af het enigste wat wij kunnen doen is dua ad3iyaa voor onze geliefe broeders en zuster en onze kennis die we bezitten zo veel mogelijk mte elkaar delen.
 
2 okt 2012
3.117
190
Doe'a voordat je het toilet binnengaat;
"Allahoemma innie a'oedhoe bika minal goeboethi wal gabaa-ith."

O Allah, ik zoek mijn beschermijng bij U, tegen onreine mannelijke en vrouwelijke geesten.
 
2 okt 2012
3.117
190
Doe'a bij het aankleden;
"Alhamdoe lillaahil ladhie kasaanie hadhaa (ath-thawb) wa razaqaniehi min ghayri hawlim minnie wa laa qoewawah."

Lof zij Allah, Die mij gekleed heeft met deze (kleding) en mij daarin voorzien heeft, hoewel ik zelf machteloos ben.
 
2 okt 2012
3.117
190
Doe'a als je in de spiegel kijkt;
"Allahoemma kamaa (anta) hassanta galqie fahassin goelqi, wa harrim wadj-hiejan naar."

O Allah, zoals U mijn lichaam mooi heeft gemaakt, maak mijn karakter dan ook mooi en bescherm mijn gezicht tegen het vuur van de hel.
 
Bovenaan