Coronavirus

9 jan 2014
652
162
Wat is jullie mening over coronavirus? Nemen jullie maatregelen?

Alles ligt natuurlijk in de handen van Allah Subhanahu Wata'ala hij zal ons beschermen.
 
4 jun 2018
60
35
Als iedereen de maatregelen van de regering respecteert, is het hopelijk snel voorbij insha'Allah...
 
8 apr 2013
890
159
Als iedereen de maatregelen van de regering respecteert, is het hopelijk snel voorbij insha'Allah...

diezelfde regering die ons voorliegt, die ons 5g wilt opleggen, die ons als nummertjes zien, die ons binnen wilt houden zodat we niet zien waar ze buiten mee bezig zijn! moeten we hun maatregelen opvolgen. die gasten zijn bang voor zichzelf, bang dat t hun treft, vandaar dat we binnen moeten blijven. ze geven geen moer om ons! alleen om zichzelf!

zo dat moest er even uit, hoe is het verder met jullie, in sha Allah verkeren jullie in staat van goede gezondheid
 
4 jun 2018
60
35
diezelfde regering die ons voorliegt, die ons 5g wilt opleggen, die ons als nummertjes zien, die ons binnen wilt houden zodat we niet zien waar ze buiten mee bezig zijn! moeten we hun maatregelen opvolgen. die gasten zijn bang voor zichzelf, bang dat t hun treft, vandaar dat we binnen moeten blijven. ze geven geen moer om ons! alleen om zichzelf!

zo dat moest er even uit, hoe is het verder met jullie, in sha Allah verkeren jullie in staat van goede gezondheid


True! Ik voel je frustratie, maar je moet het gevaar ook niet gaan opzoeken hè! Pff ik wil gewoon op vakantie gaan thats all haha! Als ik vast zit in België, saffie ik ga depressief worden. Ramadan zal ook niet meer zijn zoals het was cry_Insha Allah zal het snel voorbij zijn!!! Ik hoop het echt!

Met mij gaat alles goed hmdl en met jou?
 
31 dec 2012
2.957
300
Ondertussen zijn we twee maanden verder en hebben we rustig die regels gevolgd haha. Ik hoop dat het gauw weert terug naar normaal mag :hadj:
 
Bovenaan