De genomineerde voor lid van de week zijn:

4 feb 2011
3.250
18
Je kent mij niet eens hahahahaha ik huilen?? of weggaan??
Dat ben jij niet waard BITCH!!!

wil je aub niet schelden vind dat dus echt niet kunnen
raar wijf , aandachtloze wijf , de hele tijd aandacht zoeken op elke topic
willen dat mensen je mogen , gooi je zelf weg doe je de mileu een plezier
 
16 apr 2011
6.315
77
Hij is aardig niet altijd, maar het was toch de bedoeling, leukste topic etc, .. tis zo jy wilt goed by hem overkomen.

neej ik wil niet goed bij hem overkomen... Hij was ook ontzettend gemeen en hard tegen mij en daarvoor heeft hij zijn excuses voor aangeboden..
Dus om iets terug te doen, nomineer ik hem...

Mja, jullie moeten natuurlijk zelf stemmen..... Je hebt zelf alles in de hand..
 
16 apr 2011
6.315
77
wil je aub niet schelden vind dat dus echt niet kunnen
raar wijf , aandachtloze wijf , de hele tijd aandacht zoeken op elke topic
willen dat mensen je mogen , gooi je zelf weg doe je de mileu een plezier

Ik kan beter hier niet op ingaan, ga me niet verlagen tot aan jou niveau. Waarom?? Omdat je het niet waard bent..
Mohiem rot op en laat mij met rust.. TOEDELS!!!
 
3 feb 2011
2.199
34
neej ik wil niet goed bij hem overkomen... Hij was ook ontzettend gemeen en hard tegen mij en daarvoor heeft hij zijn excuses voor aangeboden..
Dus om iets terug te doen, nomineer ik hem...

Mja, jullie moeten natuurlijk zelf stemmen..... Je hebt zelf alles in de hand..


Jah maar meid, zoals ik las bij je vorige topic ging het over, leukste topic, intressante topic, Maar waar is die dan.
 
4 feb 2011
3.250
18
Ik kan beter hier niet op ingaan, ga me niet verlagen tot aan jou niveau. Waarom?? Omdat je het niet waard bent..
Mohiem rot op en laat mij met rust.. TOEDELS!!!

ik ga niet weg omdat jij het zegt
denk je rkempo is van jou ofzo?
ben je de baas hier je komt hier net pas om het hoekje kijken en al zon hoge eigendunk
gadverdamme tfoeee voor jou goor wijf
 
16 apr 2011
6.315
77
Trouwens ik begrijp niet dat jullie je je druk maken over een nominatie?? Het is niet dat er goud wordt gewonnen of whatever.. Het is maar internet...
 
3 feb 2011
2.199
34
Trouwens ik begrijp niet dat jullie je je druk maken over een nominatie?? Het is niet dat er goud wordt gewonnen of whatever.. Het is maar internet...

Meid, we maken ons er niet druk om, en + Jij hebt wel het spel nominatie verzonnen, dus waarom heb je dan zo'n topic geopend, .. ?
 
Bovenaan