Debathoek

31 dec 2012
2.957
300
Salaam,

Aangezien er hier niet echt ''challenging'' topics worden geopend vroeg ik me af waarom er geen debathoek is in een subforum.

Zo kan er intellectueel gedebatteerd worden over uiteenlopende dagelijkse onderwerpen/stellingen.

Het niveau van de topics zijn soms zo :( dat ik niet weet wat erop gereageerd moet worden.
 
S

Samir

Guest
een goed idee waar we eerder over hebben nagedacht. Tot nu toe fungeerde kletshoekje als een soort 'debathoek', maar misschien moeten we inderdaad een nieuwe categorie openen. We bespreken het en laten het je gauw weten

Bedankt voor het meedenken Bousakkia
 
26 jan 2012
1.090
9
een goed idee waar we eerder over hebben nagedacht. Tot nu toe fungeerde kletshoekje als een soort 'debathoek', maar misschien moeten we inderdaad een nieuwe categorie openen. We bespreken het en laten het je gauw weten

Bedankt voor het meedenken Bousakkia

Toch maar wel misschien :p
 
6 jan 2012
3.617
79
Ik wacht het af! :)

Das een kei goed idee! :eek:

I9ar3iyen hebben alléén maar goede ideeën -ego-

Je haalt me de woorden uit mijn vingers! :lol:

Tamshount je laat me lachen :lol:

Omdat het altijd zo eindigt zoals hier boven, dan heb je zelf geen zin meer om iets te posten laat staan discussieren
 
31 dec 2012
2.957
300
Omdat het altijd zo eindigt zoals hier boven, dan heb je zelf geen zin meer om iets te posten laat staan discussieren

Hoezo?! Bij een serieus onderwerp reageren we toch ook gewoon serieus? Bij topics die ''luchtig'' zijn mag er best wel gelachen worden zo af en toe of zie ik dat fout?
 
Bovenaan