Een mooi baardje..

26 apr 2011
95
3
187721_100001695975618_151822_n.jpg
 
23 mei 2011
1.992
17
Maar ik krijg er jeuk van dan moet ik altijd kei hard krabben voor mij geen baard hoor. Wel stoppels.
Sba waha da gaat wel over.
Vrouwen krijgen dat ook als ze net beginnen met een hijaab/hoofddoek dragen.

Je mag nie weghalen hè! :eek:nzeker:
 
6 feb 2011
5.829
132
Sba waha da gaat wel over.
Vrouwen krijgen dat ook als ze net beginnen met een hijaab/hoofddoek dragen.

Je mag nie weghalen hè! :eek:nzeker:

Meisjes moeten het van jongs af aan dragen dan zullen ze later geen probleem hebben, ik kan moeilijk mijn baard laten groeien op mijn 12de. Ik ga het wel laten wanneer ik getrouwd ben. Dan hoef ik er niet meer goed uit te zien voor de dames hihi(grapje).
Wat me ook is opgevallen, in marokko hé, duurde het een week voor ik wat stoppels had hier in belgië al na 2 dagen ben ik vol met haar, hoe zou dat nu komen?
 
23 mei 2011
1.992
17
Meisjes moeten het van jongs af aan dragen dan zullen ze later geen probleem hebben, ik kan moeilijk mijn baard laten groeien op mijn 12de. Ik ga het wel laten wanneer ik getrouwd ben. Dan hoef ik er niet meer goed uit te zien voor de dames hihi(grapje).
Wat me ook is opgevallen, in marokko hé, duurde het een week voor ik wat stoppels had hier in belgië al na 2 dagen ben ik vol met haar, hoe zou dat nu komen?

Nou das etzelfde bij een man, dat gejeuk stopt dat blijft niet hoor.
Haha wnr je getrouwd ben? Wie zegt da je nog leeft. &tuurlijk moe je er wel goed uitzien, voor je vrouwtje al helemaal. Of denk je iwa saafi ik heb haar binnen, iwa rokh nehra? :p

Ik weet nie hoe dat kan?
 
6 feb 2011
5.829
132
Nou das etzelfde bij een man, dat gejeuk stopt dat blijft niet hoor.
Haha wnr je getrouwd ben? Wie zegt da je nog leeft. &tuurlijk moe je er wel goed uitzien, voor je vrouwtje al helemaal. Of denk je iwa saafi ik heb haar binnen, iwa rokh nehra? :p

Ik heb geen zin om nu al als a7amoush opgezadeld te zitten met jeuk. Haha ewa als ik tegen dan er niet meer ben, zal ik mijn baard wel laten in het graf. Hihi Thayri jij bent me er eentje ik zei nog (grapje), tuurlijk zal ik me alleen opmaken voor mijn vrouw, de rest kan me gestolen worden.
 
23 mei 2011
1.992
17
Ik heb geen zin om nu al als a7amoush opgezadeld te zitten met jeuk. Haha ewa als ik tegen dan er niet meer ben, zal ik mijn baard wel laten in het graf. Hihi Thayri jij bent me er eentje ik zei nog (grapje), tuurlijk zal ik me alleen opmaken voor mijn vrouw, de rest kan me gestolen worden.

a7amouch? Ik begin me af te vragen hoe jong je dan wel nie bent haha. Ayema hanou in het graf, stouk ccek. In cha Allaah atghegh ra3qer inekh atejjeth adimgha. Zid inid amieeeeeenn!

Opmaken? Klinkt zoo fout bij een man hè haha
 
6 feb 2011
5.829
132
a7amouch? Ik begin me af te vragen hoe jong je dan wel nie bent haha. Ayema hanou in het graf, stouk ccek. In cha Allaah atghegh ra3qer inekh atejjeth adimgha. Zid inid amieeeeeenn!

Opmaken? Klinkt zoo fout bij een man hè haha

haha ik noemde mezelf a7amoush omdat je me zo eerder had genoemd. Voor het nieuwsgierig aagje, ik ben 21.
Haha schrik van het graf? Nesh giegh ra3ker inoe alleen wil ik die baard nog niet hhah ik heb een te gevoelige huid, ik ken genoeg jonge mensen die een grote baard hebben.

jaah da van opmaken wou ik nog verandere maar ik dacht aach laat maar zo, ze zal het wel verstaan, aangezien U zo'n slimme juffrouw bent. :D
 
23 mei 2011
1.992
17
haha ik noemde mezelf a7amoush omdat je me zo eerder had genoemd. Voor het nieuwsgierig aagje, ik ben 21.
Haha schrik van het graf? Nesh giegh ra3ker inoe alleen wil ik die baard nog niet hhah ik heb een te gevoelige huid, ik ken genoeg jonge mensen die een grote baard hebben.

jaah da van opmaken wou ik nog verandere maar ik dacht aach laat maar zo, ze zal het wel verstaan, aangezien U zo'n slimme juffrouw bent. :D

Iwa je bent dus ook een ahamoucc zi3enta, ayakoukouh :p

Nee geen schrik haha. Iwa khayr in cha Allaah, komt goed!

Jaaaaaa ik begreep het ook wel hoor. Slim? Masneghhhh hoor hehe
 
6 feb 2011
5.829
132
Iwa je bent dus ook een ahamoucc zi3enta, ayakoukouh :p

Nee geen schrik haha. Iwa khayr in cha Allaah, komt goed!

Jaaaaaa ik begreep het ook wel hoor. Slim? Masneghhhh hoor hehe

iment3iereth 3aath? Nesh thakoukou3 an yemma.
Jaweeel niet zo bescheiden, je lijkt me een slim meisje.
 
23 mei 2011
1.992
17
iment3iereth 3aath? Nesh thakoukou3 an yemma.
Jaweeel niet zo bescheiden, je lijkt me een slim meisje.
Ik dacht die is vast wel wat ouder. Haha kokouh n yemmas, 3ad rokh! Zal je ook altijd blijven :p

Miss wel miss nie, u never knowww
 
Bovenaan