Een Verhaaltje Van Samir En ....

14 mrt 2011
55
1
Samir blijft machteloos achter als hij de deur hoort dicht gaan.. CHaabi Girl heeft een grote eis gesteld. Dit was helemaal niet de bedoeling van Samirs plan. Hij zou bovendien gewoon het geld terug geven als hij haar ooit terug zal zien. Hij kijkt om zich heen en ziet hoe Chaabi girl zijn tuin verlaat. Dan werpt hij zijn ogen op de envelop. Hij is benieuwd hoeveel geld Chaabi Girl hem heeft gegund. Hij vraagt zich af of hij eerste klas Air Maroc kan reizen of toch bij ryanair moet boeken. Hij scheurt de envelop open en ziet dat er een sleutel in zit. 'Een sleutel?' denkt hij hard op. Op een klein papiertje in de envelop leest hij: Hij staat voor de achtertuin, rij voorzichtig en veel plezier onderweg!
'Waauwww... Zou ze echt een auto voor me hebben gekocht??' vraagt Samir zich verheugd af. Hij holt meteen naar de achtertuin, met de hoop dat er een bmw 5 serie of een lexus op hem staat te wachten. Als hij buiten voor zijn tuin staat, ziet hij geen opvallende of nieuwe auto staan. Hij kijkt ver voor zich uit maar niks wat hem nieuwsgierig maakt. Tegen zijn schutting vindt hij wel een oude fiets. 'Een fiets??' denkt Samir... Nogmaals kijkt hij naar de sleutel die hij in de envelop vond en ziet dan pas dat de sleutel van het merk AXA is.

Teleurgesteld loopt Samir naar de fiets en probeert deze van de slot te halen. Echter wilt het slot helemaal niet meewerken. “Rot fiets, rot slot!†mompelt Samir. Na nogmaals gewroet te hebben met het sleuteltje in het slot viel het slot open en daarmee ook een tweede envelop van onder de zadel op de grond. “Grrr, heb geen zin meer in spelletjes! Chaabi girl gaat nog eens mijn einde betekenen!!†Na de envelop toch opgeraapt te hebben en terug naar binnen te zijn gelopen met de fiets aan de hand, gooit Samir de 2e envelop in de vensterbank in de gang.
Vol ergernis komt Samir de dagen maar moeizaam door. Twee weken zijn inmiddels verstreken en zijn gedachten zijn nog steeds in Ariff. De 2e brief van Chaabi girl was Samir helemaal vergeten, totdat zijn leuke blonde nichtje op de envelop aan het tekenen was.
 
6 feb 2011
2.708
25
Teleurgesteld loopt Samir naar de fiets en probeert deze van de slot te halen. Echter wilt het slot helemaal niet meewerken. “Rot fiets, rot slot!” mompelt Samir. Na nogmaals gewroet te hebben met het sleuteltje in het slot viel het slot open en daarmee ook een tweede envelop van onder de zadel op de grond. “Grrr, heb geen zin meer in spelletjes! Chaabi girl gaat nog eens mijn einde betekenen!!” Na de envelop toch opgeraapt te hebben en terug naar binnen te zijn gelopen met de fiets aan de hand, gooit Samir de 2e envelop in de vensterbank in de gang.
Vol ergernis komt Samir de dagen maar moeizaam door. Twee weken zijn inmiddels verstreken en zijn gedachten zijn nog steeds in Ariff. De 2e brief van Chaabi girl was Samir helemaal vergeten, totdat zijn leuke blonde nichtje op de envelop aan het tekenen was.


juist dit is betere stuk ga zo door :sjans:
 
6 feb 2011
13.473
66
leuk verhaal! ga door jullie twee! Ik ga wel door met me eigen verhaaltje die zo lelijk is omdat mijn typkunst zo lelijk is :)
 
S

Samir

Guest

Samir grijpt naar de envelop en scheurt het met frustratie open. Zijn nichtje wordt boos omdat haar tekening op de envelop is verscheurd, maar Samir belooft haar een nieuw papiertje. Dan ziet Samir tot zijn grote verbazing dat er twee vliegtickets in de envelop zitten. Het zijn twee open vliegtickets (zonder datum) eerste klas van Amsterdam naar Nador via Maroc Airlines. Samir kan zijn ogen niet geloven! Hij wil het liefst naar CHaabi Girl en haar bedanken voor de kaartjes, maar dan bedenkt hij zich dat hij eerst zijn koffers moet inpakken. Hij moet en zal deze dag in Nador belanden! Tijdens het inpakken van zijn koffers denkt hij nogmaals aan de vliegtickets. Hij vraagt zich af voor wie de tweede vliegticket is bestemd..
 
Bovenaan