Een Verhaaltje Van Samir En ....

1 feb 2011
1.382
18
"Ayoow Ayoow shouff akzin!" roept Samir, terwijl hij naar een grote zwarte hond wijst die rennend op het bankje afkomt . Chaabi Girl begint te lachen terwijl ze opstaat en richting de hond loopt, die ze vol liefde begint te aaien. "Qeh dit is Jackson, de hond van Melissa mn buurmeisje". De hond begint de wang van Chaabi Girl te likken en blaft vrolijk en huppelend om haar heen. Samir kijkt om zich heen, met de hoop om toevallig een slagersmes te vinden om Chaabi Girl en de hond af te slachten. Tot zijn grote verbazing ziet hij op dat moment dat er meerdere honden spelen in het parkje. Dat is het moment dat Samir er werkelijk genoeg van heeft en richting Chaabi Girl afloopt en scheeuwt: "Aa tamzaa! ik vertrek over een kwartier! als je mee wilt, heb je dus een kwartier om jezelf te wassen en te reinigen tegen die hondenslijm! was je gezicht 7 keer met zand! 7 keer!"

hahaha amshoem a n samir laat me altijd lachen!
 
14 mrt 2011
55
1
"Ayoow Ayoow shouff akzin!" roept Samir, terwijl hij naar een grote zwarte hond wijst die rennend op het bankje afkomt . Chaabi Girl begint te lachen terwijl ze opstaat en richting de hond loopt, die ze vol liefde begint te aaien. "Qeh dit is Jackson, de hond van Melissa mn buurmeisje". De hond begint de wang van Chaabi Girl te likken en blaft vrolijk en huppelend om haar heen. Samir kijkt om zich heen, met de hoop om toevallig een slagersmes te vinden om Chaabi Girl en de hond af te slachten. Tot zijn grote verbazing ziet hij op dat moment dat er meerdere honden spelen in het parkje. Dat is het moment dat Samir er werkelijk genoeg van heeft en richting Chaabi Girl afloopt en scheeuwt: "Aa tamzaa! ik vertrek over een kwartier! als je mee wilt, heb je dus een kwartier om jezelf te wassen en te reinigen tegen die hondenslijm! was je gezicht 7 keer met zand! 7 keer!"

Chaabi girl heeft al die tijd genietend zitten kijken naar de angstige Samir.

Chaabi_girl: Hahahahahaha yehhh maouwkarr!! En jij wilt naar Arif?! In Arif zijn de honden niet zo braaf als Jackson!
Samir: A thamzaaa ga je nou mee of niet? Je hebt een kwartier!!
Chaabi_girl: Ik ga al richting huis a maouwkarr!
Samir: Over een kwartier kom ik naar jou toe.
Chaabi_girl: Saffi, wenni netta a ouma. Melissa en Jackson gaan ons ook uitzwaaien, wees voorbereid! Hahahaha
Samir: Nigham rou7 a thamsount!!
Chaabi_girl: Tot zo wijffie.. ;)

Samir blijft hoofdschudden achter. Die gekke Chaabi girl ook altijd! Gaat nog leuk worden met haar in Arif..
 
S

Samir

Guest
haha ik wist niet eens dat ik dit geschreven heb
 
31 okt 2011
57
1
Heb met dit verhaal heb ik echt kapot gelachen!:bounce:Leuk is dit!! Samir & Chaabi _girl willen jullie verder schrijven? ;)
 
Bovenaan