FC Rkempo.

6 feb 2011
13.473
66
Nanam. Ten eerste: Mijn naam verkeerd. Ten tweede: Ik doe niet mee. Ten derde: Alleen als ik voor Chabab Rif of Real Madrid ga spelen. Ten vierde: Verkeerde opstelling. Ten Vijfde: ONEERLIJKE opstelling. Ten zesde: Zoveel plaatsen leeg.
Ten zevende: Mijn zus gaat NIET als extra keep. Ten zevende: Je hebt geen verstand van voetbal. Ten achtste:
Messi sucks. Ten negende: Haal mijn naam weg. Ten tiende is het Albertix. Happy? Nog een plaatsje leeg..:)
 
6 feb 2011
13.473
66
Goedzo Abdel-met-kilo's-gel!
He is a gigolo!
Wij twee gaan later gewoon bij Real Madrid voetballen. Word jij 1e werelvoetballer en ik 2e. En anders gaan we gewoon bij Chabab Rif.
 
6 feb 2011
13.473
66
Mijne. En dat geld krijg ik wel weer van je terug nadat je die miljoenen met die wedstrijden gewonnen hebt. Kunnen we die Basoera eens een izannetje laten ruiken.
 
26 apr 2011
95
3
Nanam. Ten eerste: Mijn naam verkeerd. Ten tweede: Ik doe niet mee. Ten derde: Alleen als ik voor Chabab Rif of Real Madrid ga spelen. Ten vierde: Verkeerde opstelling. Ten Vijfde: ONEERLIJKE opstelling. Ten zesde: Zoveel plaatsen leeg.
Ten zevende: Mijn zus gaat NIET als extra keep. Ten zevende: Je hebt geen verstand van voetbal. Ten achtste:
Messi sucks. Ten negende: Haal mijn naam weg. Ten tiende is het Albertix. Happy? Nog een plaatsje leeg..:)

SubhanAllah.

Meisje als je ongesteld bent kun je het ook gewoon zeggen, dan stuur ik direct chocola naar je toe:)

Het is en blijft een sport
en het is en blijft een virtuele grap @ rkempo.nl

Wist niet dat ik een gevoelige snaar zou raken. Allahie7sen 3awen serieus.
 
26 apr 2011
95
3
Topic kan op slot. of verwijderd worden of weet ik veel. I don't care. Gefrustreerde virtuele mensen ook altijd.

SubhanAllah.
 
6 feb 2011
13.473
66
hahahahahha ik ben niet ongesteld. En ik kan geen chocola meer zien! En ik wil graag niet mijn naam erbij weha. Is dat teveel gevraagd?
 
26 apr 2011
95
3
Coach: Thafedje7t
LinkerSpits: Samir
RechterSpits: Cloony
Linkshalf: Riffia_lady
Middenvelder: Samiraatje
Middenvelder: tetouzient_alhoceima
Rechts half:
links achter:
centrum verdediger: Latifa-Arif
centrum verdediger:
rechts achter:
Doelman: Abdel
cheerleader:
 
Bovenaan