Gluren naar vrouw onder de douche

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Volgens de geleerde uit Egypte Al Qusi mag een man naar een vrouw staren/kijken als ze staat te douchen. De fatwa van deze geleerde heeft zelfs het nieuws gehaald bij NOS nieuws. Wat vinden we hiervan?

ImageUploadedByTapatalk1409006452.205495.jpg
 
7 jul 2011
1.258
423
Ik geloof hier geen ene ball van!!!
Rotop joh, en als de vrouw niet met hem wilt huwen wat dan?? Wordt ze zeker uitgehuwelijkt omdat een man haar onder de douche heeft gezien zonder dat ze het heeft gemerkt :confused:

Trouwens een man hoort zijn blik neer te slaan net zoals de vrouw, dus het zou vreemd zijn als de man oppeens naar naakte vrouwem mag kijken met een puur intentie en dat hij met haar wilt trouwen... Alles kan veranderen op het laatste moment.

Corrupte gedachten ....
 
14 jan 2014
287
107
Ha-ha-ha hi-la-risch dit gwn zolang het hun maar goed uitkomt mag en kan alles.. en zolang het een slecht beeld geeft over de islam zal NOS het uitzenden... BahBahBah de mensen op deze wereld zijn helemaaaal gek geworden.. maaar ja verder geen woorden voor
 
23 jul 2014
205
36
Ik denk niet dat die al qusi het ook leuk zal vinden als er mannen kijken naar zijn dochters, kleindochters naakt in het douche. Maar Allah oe a3lem dat dit van een geleerde komt, lijkt me sterk
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hoe wil je dat trouwens doen ? wil je verborgencamera in hun douche plaatsen ofzo

Jaa dat is geen slecht idee. Want zomaar inbreken bij een meisje en dan in haar badkamer gluren, is moeilijk uit te leggen als haar vader jou ziet.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik geloof hier geen ene ball van!!!
Rotop joh, en als de vrouw niet met hem wilt huwen wat dan?? Wordt ze zeker uitgehuwelijkt omdat een man haar onder de douche heeft gezien zonder dat ze het heeft gemerkt :confused:

Trouwens een man hoort zijn blik neer te slaan net zoals de vrouw, dus het zou vreemd zijn als de man oppeens naar naakte vrouwem mag kijken met een puur intentie en dat hij met haar wilt trouwen... Alles kan veranderen op het laatste moment.

Corrupte gedachten ....

Tja.. dan moet een vrouw gewoon niet gaan douchen. Of anders 2 dubbele sloten op de deur tijdens het douchen.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ha-ha-ha hi-la-risch dit gwn zolang het hun maar goed uitkomt mag en kan alles.. en zolang het een slecht beeld geeft over de islam zal NOS het uitzenden... BahBahBah de mensen op deze wereld zijn helemaaaal gek geworden.. maaar ja verder geen woorden voor

Ongelofelijk he? ik heb er eigenlijk ook geen woorden voor.. maar het lijkt me wel leuk haha ik zie al voor me hoe mannen massaal gaan inbreken of via raampje van de douche proberen te kijken :wha:
 
21 aug 2011
13.008
244
:eek: Staghfurallah, moet je als vrouw zijnde eens meemaken. Hierbij raad ik dan alle vrouwen aan om tijdens het douche een boerkini te dragen :p
 
Bovenaan