Grote Ramadan TOpic!!

1 aug 2011
4.659
53
Ik had gisteren ook echt veel gegeten.. harira, kefta, kotelet, loepia`s, pizza, mefrouk.. en alle soorten sappen als het maar koud was!!! hahaha
 
15 feb 2011
1.185
14
kijk uit dat je niet dik wordt :p

ik hou ook van sappen, ze doen hier om de hoek in een tentje alle soorten fruit/groente persen, 10 dirham per glas. dan kies je zelf een fruit uit (echt alle soorten! van sinaasappel tot pompoen :S en dan halen ze dat uit de koeling en persen het meteen voor je.

haha ik moet elke keer langsgaan. koude ananas sap vindt ik lekkerst
 
1 aug 2011
4.659
53
Whaha,,, ik wil ook die sap!! Zo eentje die echt koud koud is... wajow..

en dan wordt ik dik?? hahaha!! Nee joh.. deze maand mag!! Daarna weer gezond eten!! Dit is mijn pauze van de hele jaar.. 30 dagen aanvallen!! hahaha
enne ik weet niet, maar ik sla geen mac menu achterover zoals sommige mensen...
 
S

Samir

Guest
tini walah ik mag die niet eten hier? :p haha

natuurlijk eerst harira gegeten bij familie en beetje dadels enzo.. maar dat noem ik geen eten :p

ik moet echt vlees hebben haha

shek rouhed dayes taqebaath! mensen gaan naar marokko om tazaath te eten of vis etc. shek jij zoekt daar de macs op?
 
1 aug 2011
4.659
53
Ja he.. haha.. niet hij gaat naar wada meliel.. Ik weet niet hoe je het schrijft.. maar daar waar ze echt lekker barbequen!! Als ik daaraan denk.. wajow!!! hahaha
 
15 feb 2011
1.185
14
Ja he.. haha.. niet hij gaat naar wada meliel.. Ik weet niet hoe je het schrijft.. maar daar waar ze echt lekker barbequen!! Als ik daaraan denk.. wajow!!! hahaha

haha ouad amlil ben ik nog vorig week geweest walah. ik zeg toch Ik ben een levensgenieter hahaha
 
S

Samir

Guest
wanneer kom je terug? jij kan daar beter gaan wonen a sahbi
 
S

Samir

Guest
ik kom vrijdag terug. ben het helemaal zat geworden hier in tetouan. Beter was ik in ariff gebleven
 
6 feb 2011
13.473
66
ben je ook nog in marokko amazigh chick?

Nee ben gister thuisgekomen. Ik haat Nederland. Het liefst wil ik daar tot Al3eid blijven..

Hier in Nederland lijkt het net alsof ik leef in andersmans land, ookal ben ik in me eigen huis. Het lijkt net of ik leef in een huis
van iemand anders. Met al deze christenen om me heen. Dit is niet mijn land. Marokko is me land. Als ik daar ben, dan ben ik pas thuis.
 
Bovenaan