halloootjes iedereen

30 dec 2019
7
5
Salamoe alaikoem iedereen,

Het is zooo lang geleden dat ik nog een topic heb geopend haha doodlachen ik krijg echt goede flashbacks van dit.

Hoe is het met jullie allemaal?

De oude leden kennen mij als Trotsé_Bérbér; jammer genoeg ben ik die gegevens kwijt haha.

Iwaaa min dini zi regbaaa, togha ntek da arwina back in the day :p!
 
23 okt 2011
3.236
175
welkom terug trtose , ik verveelde me in deze corona tijden en ook wat teveel tijd in de ramadan.De reden dat ik rkempo site weer heb opgezocht
hoe is het verder met jou?
 
30 dec 2019
7
5
Ahlaan Aqbuch!
welkom terug trtose , ik verveelde me in deze corona tijden en ook wat teveel tijd in de ramadan.De reden dat ik rkempo site weer heb opgezocht
hoe is het verder met jou?
Ahlaal Aqbuch! Haha, kan ik beamen. Verveling doet veel met ons (Rkempo bezoeken o.a.). :p
Alhamdoelillah, het gaat goed met mij. Hoe ist met u?
 
30 dec 2019
7
5
Btw is Tchum3et hier nog actief? Ik heb haar gemist, haha. :rolleyes: Whatever, aittouzintje, 3elama, Samir, romaissa, achebdan, musti, boussakia, enz. leuke tijdjes hier gehad. Hopelijk gaat het goed met ze in shaa Allah!
 
31 dec 2012
2.957
300
Trotse ennegh welcome back! Walahila deze corona maakt obs nostalgisch allemaal rondje Rkempo maken haha.

Mamsh thadjid mllih? Missed you!
 
30 dec 2019
7
5
Trotse ennegh welcome back! Walahila deze corona maakt obs nostalgisch allemaal rondje Rkempo maken haha.

Mamsh thadjid mllih? Missed you!

Haha we hebben niets beters doen. 😜
Hamdoelillah rustig! Met jou en familia ook goed? Krijg gwn happy feelings van rkempo al is het hier enorm droog geworden haha wesi manis 3ad de site is niet weggehaald
 
30 dec 2019
7
5
Boussakia onze trouwe rekmpo bezoekster ,
die oldies heb ik sinds die ouwe tijd niet meer gesproken

haha logisch rkempo is zo een fase in je leven die je vroeg of laat achter moet laten.
Moet wel eerlijk heb de voorbije jaren wel de site bezocht als kijker om izran op te zoeken voor r7enni van neven en nichten haha
 
Bovenaan