Het kijken naar vrouwen.

6 apr 2012
17.066
124
[video=youtube_share;ImZ1bfGS6HQ]http://youtu.be/ImZ1bfGS6HQ[/video]

En Allaah weet het best.
 
S

Samir

Guest
ik probeer niet naar vrouwen te kijken.. maar soms gaat het gewoon niet :(
 
6 feb 2011
5.829
132
Geduld in het neerslaan van de blik gemakkelijker is dan geduld in het verdragen van de pijn dat er na komt. Ik weet wat mij te wachten staat. Moge Allah ons vergeven en barmhartig zijn amien.
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
wanneer ik vrouw zien doe ik alsof ik tegen een paal aan komt en wanneer ik helder ben kijk ik
 
6 feb 2013
2.211
20
Een kant vind ik het de schuld van de vrouw zelf. Als zij zich opvallend kleed dan gaat de man automatisch kyken. Dus daar ligt het ook aan.
 
6 feb 2011
5.829
132
Een kant vind ik het de schuld van de vrouw zelf. Als zij zich opvallend kleed dan gaat de man automatisch kyken. Dus daar ligt het ook aan.

Hadden wij de imaan zoals de vrome voorgangers dan zouden we zelfs niet naar vrouwen kijken ook al lopen ze naakt rond. Maar wij houden van het leven en doen zelfs geen moeite. Moge Allah ons imaan versterken Amien.
 
8 sep 2012
1.616
10
Meid je moet je ook niet opvallend gaan kleden , maar de man moet voor zich kijken !!

snap ik doe ik ook nie ,maar als ik er nou een keertje mooi uit wil zien. gewoon voor mezelf dan moeten mannen niet kijken naar mij vooral niet als ze getrouwd zijn
 
1 dec 2012
3.248
61
snap ik doe ik ook nie ,maar als ik er nou een keertje mooi uit wil zien. gewoon voor mezelf dan moeten mannen niet kijken naar mij vooral niet als ze getrouwd zijn

Ja klopt meid , begrijp je wel ! Maar je moet je niet overdreven gaan kleden dan zoek je het zelf he ! Sommige mannen kunnen hun ogen niet afhouden van meiden die zich open en bloot kleden... Nou ik geloof niet dat mannen naar bedekte vrouwen gaan kijken !!! Dus ligt niet helemaal aan de man
 
8 sep 2012
1.616
10
Ja klopt meid , begrijp je wel ! Maar je moet je niet overdreven gaan kleden dan zoek je het zelf he ! Sommige mannen kunnen hun ogen niet afhouden van meiden die zich open en bloot kleden... Nou ik geloof niet dat mannen naar bedekte vrouwen gaan kijken !!! Dus ligt niet helemaal aan de man

ik zie er normaal ongeveer uit das toch goed genoeg en ik ben 13. maar sommigen mannen kijken je helemaal na of opmerkingen maken dat is echt vervelend
524264731_290.jpg
 
Bovenaan