Ichebdanen

20 dec 2011
4.337
44
wij behoren overigens niet bij saidia of berkanee maar wij behoren tot nadorr duss deze rubriek is fout kmoest het even melden
 
20 dec 2011
4.337
44
Ga je dit jaar ook broeder?

uhm wollah kheb een warrige vakantie kga sowieso naar Rome voor een weekje daarna 4 daagjes Nador voor een trouwfeest ewaa daarna weekje tanger met vriendenn duuss pfff kijk er nu al naar uit.

Zuster yedjies waar gaat de trip dit jaar naar toe?
 
6 feb 2011
13.473
66
ben nog nooit echt lang in nador geweest, wel een dag ofzo, maar heb er niet veel van gezien, wie gaat mij een rondleiding geven daar?
 
20 mrt 2012
5
0
Hey achedan, deze topic zit voor mij wel juist hoor aangezien het merendeel van de ichebdanen in Berkane wonen. Wij hebben ons huis in Berkane (en in Tanger :))

Geef mij maar heel Marokko, waar je ook maar bent kan het leuk zijn. Je hoeft het gewoon zelf plezierig te maken :)
 
18 dec 2011
12.851
98
Hey achedan, deze topic zit voor mij wel juist hoor aangezien het merendeel van de ichebdanen in Berkane wonen. Wij hebben ons huis in Berkane (en in Tanger :))

Geef mij maar heel Marokko, waar je ook maar bent kan het leuk zijn. Je hoeft het gewoon zelf plezierig te maken :)

Juist ja, als je maar in Marokko bent.
 
1 dec 2011
12.067
53
uhm wollah kheb een warrige vakantie kga sowieso naar Rome voor een weekje daarna 4 daagjes Nador voor een trouwfeest ewaa daarna weekje tanger met vriendenn duuss pfff kijk er nu al naar uit.

Zuster yedjies waar gaat de trip dit jaar naar toe?

Je maakt me jaloers!! Rome lijkt me geweldig! Ga vooral alles bekijken daar achebdan, heb gehoord dat het een super stad is!
Maar wel leuk dat je ook nog naar Marokko gaat!

Ik ga ook naar Marokko dit jaar inshaAllah, we gaan een door heel het land reizen inshaAllah.
 
Bovenaan