Ik vind rkempo.nl

6 apr 2015
218
62
Echt cool! Nee serieus tot nu toe heb k geen enkel lid gezien die als een kip zonder kop loopt te schelden!
Of iemand loopt af te kraken!
Kan m.nl een voorbeeld van nemen.


Mijn complimenten!
 
5 mrt 2012
18.240
681
We hebben hier ook kippen hoor, t'is hier wel rkempo hé we hebben ook schaapjes, ezels en noem maar op.:hihi:
@sarapapa269 welkom op rkempo trouwens!!
 
6 apr 2015
218
62
We hebben hier ook kippen hoor, t'is hier wel rkempo hé we hebben ook schaapjes, ezels en noem maar op.:hihi:
@sarapapa269 welkom op rkempo trouwens!!
Hhh, geloof ik best.
Thankyou @ WHATEVER_

P:s mijn nickname heb k nietgekozen, ik werd opeens lid van dit forum met de naam Sarapapa269 (onzinnaam).

Iemand die miss weet hoe k m kan wijzigen?
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hhh, geloof ik best.
Thankyou @ WHATEVER_

P:s mijn nickname heb k nietgekozen, ik werd opeens lid van dit forum met de naam Sarapapa269 (onzinnaam).

Iemand die miss weet hoe k m kan wijzigen?


Geen dank. Ow serieus? Amai deze site is bezeten peins ik.:haha:
Je kan em denk ik niet zomaar wijzigen, je moet den patron (moderator) eens lastigvallen misschien dat hij het voor je kan fiksen.
 
6 apr 2015
218
62
Geen dank. Ow serieus? Amai deze site is bezeten peins ik.:haha:
Je kan em denk ik niet zomaar wijzigen, je moet den patron (moderator) eens lastigvallen misschien dat hij het voor je kan fiksen.
Ahzo oké gij bent zeker een Belg? Haha

Bedankt, i will see what to do..
 
7 jul 2011
1.258
423
Echt cool! Nee serieus tot nu toe heb k geen enkel lid gezien die als een kip zonder kop loopt te schelden!
Of iemand loopt af te kraken!
Kan m.nl een voorbeeld van nemen.


Mijn complimenten!

Danku danku sarapappa... :engel:

Deli3 houdt het hier een beetje in de gaten weetje of jardamiiyaa komt bij ze aankloppen :ninja: hhhhhhhhhhh


Nee grapje welkom op rkempo.nl!
 
6 apr 2015
218
62
Danku danku sarapappa... :engel:

Deli3 houdt het hier een beetje in de gaten weetje of jardamiiyaa komt bij ze aankloppen :ninja: hhhhhhhhhhh


Nee grapje welkom op rkempo.nl!
Niks te danken hoor :)

Joh echt? Niet naast je schoenen gaan lopen hè!
Nee kidding!

En voor jou deli3 ook mijn complimenten!
 
Bovenaan