Illegaals typen

1 aug 2011
4.659
53
Jaay iest naygentien en noch steets in klauwterklas a sara?? Jaay duut niet primaaah!! haha.. iek gekomt vuur 21 jhaar. waay pieratuh oevar alliesch...!! k3-tiktak-tupac-ghemsien cent... jaay schienaap duun?
 
5 mrt 2011
6.164
21
jua iek klauwterklas iek nieut primah doun jufrauw doem
Jaay iest naygentien en noch steets in klauwterklas a sara?? Jaay duut niet primaaah!! haha.. iek gekomt vuur 21 jhaar. waay pieratuh oevar alliesch...!! k3-tiktak-tupac-ghemsien cent... jaay schienaap duun?
 
3 aug 2011
14
1
nieh mayjchjech!! moet god doen von sch7ool, andiersch noit wortd frauw mooi, doen god vor sch7ool dan mooi wirken alch grote bin, von mooi wirken komit mooie geld en dan gimaken jij en joellie mooi vakanchie en kopet mooi klearen.

kijke vor mij! ikniet gidaan voor sch7ool mooi, nu ik problimas viel te viel, allien achakiel!! iwa god laeren en strakiesch voor benen staan jouw zilf!!!
 
5 mrt 2011
6.164
21
[02:22]<abdesamad> hello alles geod lieker ik ben abdesamas aud 23jaar in jij ?

HELP IKGA STUK HAHAHAHAHAHHAHAHAHA
 
6 feb 2011
13.473
66
Haha shaar. Iq hawa auwk kier miegemolkt eente ilegol piraten over kaboetarsh in avfanishishtan mor is niet got piraten over kaboetarsh.
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahahahh echt sara topic :p

nou zal ff meeduun:

Alooeeee!! iek benn Zoubida out maroc iek zijn hierr langk iek guud niederlandsch schpreiken doesch joelie mij zieker verschtaan. muuhiem iek wil trouw duun maar niemand govond alsch jij kent iemand mij bel alliieen alsch jij ortel heb andersch ik ni opneem
 
3 aug 2011
14
1
von samiraatje, ik wil eerste zegge hoeviel jhare jij hebbe omdidat ik hebbe een jongen von jauw alch jij willie hebben
maar ikke zegge jouwe welle jij moette chamen chlapien met hiem, en chamen aeten en ook chamen chpailen
omdidat is mijne zoontje, iche jongken hebben 8 jaarhe!! jaaahhh, ich wel mooi jongken wollah!!

en ik wille ook zege von sarah, ik niet begrijp wat zeggge, eerts zegge ik ben sarah, dan jij zegge ik ben abdesamad
wollah meichie ik niette beigijapen, jij noe jongken of meichje?? god lauchtern ik niet zilifde joellie, joelli allimaal nog jongke ikke aud. achtoeblieft niet moeilaijkmakien von mij, omdidat nu ramadan en chauker snel naar hoofd boevien, ik wordt chiek
dan grote probliem
 
29 jul 2011
21
0
hielo miensen,ik bien nieujw en iek viel trauwen.
vielke mienier of mievrouw viel papier doen vur mie?
ik hep viel geld
ik bien hiel knaap,rijk,hep dieke auwto en mooie haar
ik bien een bietje kaal,maar ich niet ierg??

stuur mie ien beriecht en ik zal antwoordien geven.
 
1 feb 2011
1.382
18
nieh mayjchjech!! moet god doen von sch7ool, andiersch noit wortd frauw mooi, doen god vor sch7ool dan mooi wirken alch grote bin, von mooi wirken komit mooie geld en dan gimaken jij en joellie mooi vakanchie en kopet mooi klearen.

kijke vor mij! ikniet gidaan voor sch7ool mooi, nu ik problimas viel te viel, allien achakiel!! iwa god laeren en strakiesch voor benen staan jouw zilf!!!

hahaha wat heb ik hier om gelachen met mijn zusje hahaha
 
1 feb 2011
1.382
18
naw viel frauwen wil trawen maar iek niet willen. Waarom ish gewoon problem alteid mit mannen nu dieze taid.
iek wil roestig geen man leven. geen strass en mashakiel
 
5 feb 2011
8.897
38
von samiraatje, ik wil eerste zegge hoeviel jhare jij hebbe omdidat ik hebbe een jongen von jauw alch jij willie hebben
maar ikke zegge jouwe welle jij moette chamen chlapien met hiem, en chamen aeten en ook chamen chpailen
omdidat is mijne zoontje, iche jongken hebben 8 jaarhe!! jaaahhh, ich wel mooi jongken wollah!!

en ik wille ook zege von sarah, ik niet begrijp wat zeggge, eerts zegge ik ben sarah, dan jij zegge ik ben abdesamad
wollah meichie ik niette beigijapen, jij noe jongken of meichje?? god lauchtern ik niet zilifde joellie, joelli allimaal nog jongke ikke aud. achtoeblieft niet moeilaijkmakien von mij, omdidat nu ramadan en chauker snel naar hoofd boevien, ik wordt chiek
dan grote probliem

oo isch interiesant maar ish nit bitje jonge?? Andersch problem hebben in niederlande jij 18 zijn en dan trouw duun mar icsh muuielijk nouw in deiizie tijd ik trouw wil duun maar ieek bang zijn dat mienier geen iligal vrauw wil , jij snap?
 
Bovenaan