izren

16 mrt 2011
86
0
ka sinie mena tmazigt endesned shem minshem i7azen :p


Skaaa 7affiee!! Nesh sne3 tmazight mlih! Min shek i7azen shek ah a3onsorie!

Whahahaha Oke eerlijk mn berbers is laatste weken super achteruit gegaan, aangezien ik het laatste weken haast niet spreek, ik spreek het maar max 30 min per dag... erg hea?
 
22 mrt 2011
53
0
ja veels te erg ik heb het 17 jaar lang moeten spreken en wou ik nl nl en nu ik hier ben nls geleerd en wil gwn berbers spreken maar welo niemand die het kent
 
16 mrt 2011
86
0
ja veels te erg ik heb het 17 jaar lang moeten spreken en wou ik nl nl en nu ik hier ben nls geleerd en wil gwn berbers spreken maar welo niemand die het kent

InsAllah ben ik over een paar weken weer thuis en dan gaa ik weer met mijn mama tmazight praten!!:)
Spreekt jou mama of papa geen berbers? Ik heb ook niet echt iemand in de omgeving die het spreekt, maar mijn mama heeft ons zo opgevoed dat we voldoende berbers spreken, ze praat ook alleen maar berbers met ons, ben ik heel erg blij mee, want ik heb nichtjes en neefjes die geen woord berbers spreken, ze spreken alleeen maar nederlands supererg gewoon!
 
22 mrt 2011
53
0
iniet 3awdas aweyeger swoer digsen ki akhshom kidem :p wat doe je in turkije met die plathoofden teked genieten he :p
 
Bovenaan