Jongemannen, een vraagje.

14 jan 2013
437
3
hahaha nishen ik had u verstaan, gewoon het gedacht al je ziet daar naar haar te staren en je weet niet wat je moet zeggen of doen hahaha. Gaat een spannend moment worden in mijn leven. Nu ik er zo aan denk ik wil zelfs mijn vrouw voor de eerste keer tijdens huwelijksnacht zien haha.

Hahahahha gekkerd hahah lach me eigen helemaal stuk hierso. Hahah ik laat het aan de man over. Daber rassek.
 
6 feb 2013
2.211
20
Waahah, reactie van bepaalde leden zijn echt lagwekkend.Sommige denken er heel helder over en andere weer niet
Ik dacht dat vrouwen over zulke onderwerpen echte drama queen zijn.
Mannen net zo erg :lol:
 
1 dec 2012
3.248
61
Ik zeg eerlijk ben ook niet zo van de relatie , en het zou juist leuk zijn om je man niet te kennen van tevoren dan is het zo spannend als je mekaar voor het eerst ziet dan onstaat de vonk :$:$
 
31 dec 2012
2.957
300
Ik zeg eerlijk ben ook niet zo van de relatie , en het zou juist leuk zijn om je man niet te kennen van tevoren dan is het zo spannend als je mekaar voor het eerst ziet dan onstaat de vonk :$:$

Ben jij de ''ik ga bijna trouwen'' lopi of de kleine nicht? :eek:
 
6 feb 2013
2.211
20
Ik zeg eerlijk ben ook niet zo van de relatie , en het zou juist leuk zijn om je man niet te kennen van tevoren dan is het zo spannend als je mekaar voor het eerst ziet dan onstaat de vonk :$:$
Idd dat zijn ook de beste huwelijken. Je moet elkaar ontdekken tijdens het huwelijk.
 
6 feb 2013
2.211
20
Ik zeg eerlijk ben ook niet zo van de relatie , en het zou juist leuk zijn om je man niet te kennen van tevoren dan is het zo spannend als je mekaar voor het eerst ziet dan onstaat de vonk :$:$
Idd dat zijn ook de beste huwelijken. Je moet elkaar ontdekken tijdens het huwelijk.
 
Bovenaan