Kajal stift

6 feb 2011
1.652
24
Nee nee ik hou het een beetje schuin, ik gebruik alleen het bovenste stuk ongeveer een cm en die hou ik dan schuin en trek het horizontaal door

Aahh ja ik snap em nu! Waar koop jij em?

Van het plaatje is van Yves Rocher, die winkel hebben wij hier niet meer.
 
31 okt 2011
9.005
53
Aahh ja ik snap em nu! Waar koop jij em?

Van het plaatje is van Yves Rocher, die winkel hebben wij hier niet meer.

In rotterdam een Yves rocher op de koopgoot, bij beurs ik weet niet of je het kent maar het is dus in het midden van het centrum
Volgensmij kan je die stift ook bij de bijenkorf of Douglas halen. Die hebben ook make-up van Yves
 
6 feb 2011
1.652
24
In rotterdam een Yves rocher op de koopgoot, bij beurs ik weet niet of je het kent maar het is dus in het midden van het centrum
Volgensmij kan je die stift ook bij de bijenkorf of Douglas halen. Die hebben ook make-up van Yves


Jaa Rotterdam is een beetje te ver, maar dat ze em ook bij Bijenkorf en Douglas hebben, wist ik niet!

Ik zal morgen inshaAllah eens een kijkje nemen, thnx ;)
 
6 feb 2011
1.652
24
en? Heb je het nog gevonden?


IK ben bij Douglas geweest in de stad, een speciale Douglas met een hele make-up verdieping, maar die verkochten geen Yves Rocher hoor.

In Bijenkorf had ik geen zin in, maar kan me ook niet herinneren dat ze daar Yves Rocher verkopen..

Anders haal ik em wel van een ander merk, ik zal eens bij de Body Shop kijken volgende keer inshaAllah.
 
31 okt 2011
9.005
53
IK ben bij Douglas geweest in de stad, een speciale Douglas met een hele make-up verdieping, maar die verkochten geen Yves Rocher hoor.

In Bijenkorf had ik geen zin in, maar kan me ook niet herinneren dat ze daar Yves Rocher verkopen..

Anders haal ik em wel van een ander merk, ik zal eens bij de Body Shop kijken volgende keer inshaAllah.

In sha Allah

Btw Marokkaanse winkeltjes verkopen ze ook maar dan dit soort

Kajal_Stift.jpg
 
6 feb 2011
1.652
24
In sha Allah

Btw Marokkaanse winkeltjes verkopen ze ook maar dan dit soort

Kajal_Stift.jpg

Jaa, maar dat vertrouw ik niet zo omdat de ingredientenlijst er nooit bij staat. Ik wil altijd weten wat er in een verzorgingsproduct zit, vooral als het om mijn ogen gaat. En je kent het verhaal wel van lood in kohl...ik wil dat na kunnen checken.
 
31 okt 2011
9.005
53
Jaa, maar dat vertrouw ik niet zo omdat de ingredientenlijst er nooit bij staat. Ik wil altijd weten wat er in een verzorgingsproduct zit, vooral als het om mijn ogen gaat. En je kent het verhaal wel van lood in kohl...ik wil dat na kunnen checken.

Ja daar heb je gelijk in, ik heb het ook gebruikt mijn ogen begonnen alleen erg te tranen de1e x maar daarna niet meer
 
Bovenaan