Keuken van een vrijgezel

3 feb 2011
2.199
34
Haha, ik zie alleen maar plastic borden en aluminium borden. Het zijn vast kant-en-klare maaltijden geweest.
 
18 feb 2013
114
4
Wajoow ik zou voor psygisch verklaard worden als ik in zo een situatie moet leven! Ik kan pas met een opgelucht hartje zitten wanneer alles maar dan ook alles netjes is opgeruimd en het lekker fris en fruitig ruikt!
 
S

Samir

Guest
Gelukkig kan een vrouw ook een bezem pakken en hem een paar a3moed geven

hahaha niet zo agressief shem

Wajoow ik zou voor psygisch verklaard worden als ik in zo een situatie moet leven! Ik kan pas met een opgelucht hartje zitten wanneer alles maar dan ook alles netjes is opgeruimd en het lekker fris en fruitig ruikt!

MashaAllah, dat is een mooie eigenschap van je. Ik hou ook echt van orde en alles netjes en hygienisch
 
21 aug 2011
13.008
244
haha ik wurg hem ja menna slordige mannen :haha:
Keuken moet proper zijn dat is super belangrijk tenzij mannetje lief ziek wilt worden :hihi:!
whahaha jou reactie :p
Keuken niet alleen hoor hahah zie je z'n berg kleren op zijn kamer en tussendoor wat eten restjes :haha:
Noww whatever dat gaan we onze mannen wel afleren nigh ela :haha:
 
5 mrt 2012
18.240
681
whahaha jou reactie :p
Keuken niet alleen hoor hahah zie je z'n berg kleren op zijn kamer en tussendoor wat eten restjes :haha:
Noww whatever dat gaan we onze mannen wel afleren nigh ela :haha:

haha badkamer, eet kamer, woonkamer, slaapkamer.. etc dat is ook belangrijk! Mohiem huisje moet gewoon altijd proper zijn!haha bah echt vies hoor haha berg kleren wajow ik ga para worden! Haha mijn man hoeft het niet af te leren haha hij moet gewoon proper zijn meer vraag ik niet en als hij het niet is dan zal hij het moeten afleren of anders foei foei foei komt niet goed:hihi:
 
21 aug 2011
13.008
244
haha badkamer, eet kamer, woonkamer, slaapkamer.. etc dat is ook belangrijk! Mohiem huisje moet gewoon altijd proper zijn!haha bah echt vies hoor haha berg kleren wajow ik ga para worden! Haha mijn man hoeft het niet af te leren haha hij moet gewoon proper zijn meer vraag ik niet en als hij het niet is dan zal hij het moeten afleren of anders foei foei foei komt niet goed:hihi:

Kortom heel zijn appartement of huis hahah geloof me mijn man moet ook netjes zijn... anders gaat hij het niet met mij kunnen volhouden hoor. tenzij ik z'n grens ga opstellen van waar hij moet afblijven dan is het oke :p

Netheid+slordigheid= EVENWICHT :lol:
 
Bovenaan