Keuken van een vrijgezel

5 mrt 2012
18.240
681
Kortom heel zijn appartement of huis hahah geloof me mijn man moet ook netjes zijn... anders gaat hij het niet met mij kunnen volhouden hoor. tenzij ik z'n grens ga opstellen van waar hij moet afblijven dan is het oke :p

Netheid+slordigheid= EVENWICHT :lol:

Als hij een appartement al niet proper kan houden dan heb ik geen hoop meer voor hem:haha:
haha inderdaad je moet het op voorhand zeggen van alleen die ruimte mag je gebruiken voor je troep hahahahaa gekkie evenwicht jij spoort niet hahahah:haha:
 
21 aug 2011
13.008
244
Als hij een appartement al niet proper kan houden dan heb ik geen hoop meer voor hem:haha:
haha inderdaad je moet het op voorhand zeggen van alleen die ruimte mag je gebruiken voor je troep hahahahaa gekkie evenwicht jij spoort niet hahahah:haha:
Whahah daarom willen de mannen zo vroeg mogelijk gaan trouwen met een huisvrouw :giechel:
Of nog beter.. hij krijgt een kamer waar hij zijn troep kan zetten. Zodat als er bezoek is nog alles netjes is :D (schoonouders)
Whahha in elk huwelijk moet er een evenwicht zitten :hihi:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Whahah daarom willen de mannen zo vroeg mogelijk gaan trouwen met een huisvrouw :giechel:
Of nog beter.. hij krijgt een kamer waar hij zijn troep kan zetten. Zodat als er bezoek is nog alles netjes is :D (schoonouders)
Whahha in elk huwelijk moet er een evenwicht zitten :hihi:

haha en sommige willen het zo lang mogelijk uitstellen :p
haha hij krijgt nog een kamer van jouw, van mijn krijgt hij zo'n mini kotje ja hahaha
haha nishan maar evenwicht van slordigheid en netheid wil ik niet :hihi:
 
21 aug 2011
13.008
244
haha en sommige willen het zo lang mogelijk uitstellen :p
haha hij krijgt nog een kamer van jouw, van mijn krijgt hij zo'n mini kotje ja hahaha
haha nishan maar evenwicht van slordigheid en netheid wil ik niet :hihi:

whahaha maar dan zijn het de nette mannen :p die hun eigen wel kunnen onderhouden haha
whahha een mini kotje is toch ook een kamer ofniet
Ohneeehh heb een beter idee... een container :hihi:
Eerlijk we verpesten weer een topic :haha: (typisch kenmerkend aan ons hahahah)
 
5 mrt 2012
18.240
681
whahaha maar dan zijn het de nette mannen :p die hun eigen wel kunnen onderhouden haha
whahha een mini kotje is toch ook een kamer ofniet
Ohneeehh heb een beter idee... een container :hihi:
Eerlijk we verpesten weer een topic :haha: (typisch kenmerkend aan ons hahahah)

haha of die nog bij mamalief wonen hahaha nee dat is een mini ruimte haha soort van mini kamer :hihi:
haha een container hahahahaha jij klaart em. haha inderdaad we stoppen ermee want ik kan blijven doorgaan :eek:

Sorry :hihi:
 
21 aug 2011
13.008
244
haha of die nog bij mamalief wonen hahaha nee dat is een mini ruimte haha soort van mini kamer :hihi:
haha een container hahahahaha jij klaart em. haha inderdaad we stoppen ermee want ik kan blijven doorgaan :eek:

Sorry :hihi:

hahhaha inderdaad ze wonen nog meestal bij mama lief :haha:
eyy hij mag al blij zijn dat ik een alternatief voor hem heb gevonden :p
hahah wij alle twee kunne d'r wat van hahha

okiii Samir onze excuses
 
5 mrt 2012
18.240
681
hahhaha inderdaad ze wonen nog meestal bij mama lief :haha:
eyy hij mag al blij zijn dat ik een alternatief voor hem heb gevonden :p
hahah wij alle twee kunne d'r wat van hahha

okiii Samir onze excuses

haha inderdaad voor alles is een oplossing :hihi:

ja het spijt ons heel erg :haha:
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
Wat een onzin, als ik bij mijn broer thuis kom is alles netjes. Hij klaagt altijd als ik iets op de grond laat vallen.
Hetzelfde geldt voor mijn neven, het is er altijd netjes. Dus de vrijgezelle man is ook gewoon netjes.
 
Bovenaan