Koğuştaki Mucize Fragmanı

4 jun 2018
60
35

Ik heb niks met turkse films, maar deze film is echt wauw. Echt een aanrader! Iedereen moet die gewoon zien :hihi:
 
31 dec 2012
2.957
300
Beginnen we hier ook al haha. Ik heb deze film zovaak voorbij zien komen als aanrader de laatste tijd.

Ik heb hem nog altijd niet gezien. Misschien dat ik hem ooit ga kijken maar Turkse series en films trekken me gewoon niet.
 
4 jun 2018
60
35
Ik heb nooit een turkse film gekeken. Maar toen ik je topic zag, dacht ik Waarom ook niet? Dus ik ging op Netflix Kogustaki Mucize kijken. Wayooo wat een dramafilm! Nog nooit gehuild bij een film, maar bij deze film kreeg ik wel brok in mijn keel. Pff wat een film.. ik hoop niet dat het waar gebeurd is.

Fijn dat je het een kans gaf. Ik hield het echt niet droog.
Echt een next level dramafilm en een rollercoaster van emoties pff kan echt niet tegen onrecht!
 
4 jun 2018
60
35
Beginnen we hier ook al haha. Ik heb deze film zovaak voorbij zien komen als aanrader de laatste tijd.

Ik heb hem nog altijd niet gezien. Misschien dat ik hem ooit ga kijken maar Turkse series en films trekken me gewoon niet.

Geloof mij maar bousakkia ik dacht ook ik ga deze hele hype overslaan, want turkse films of series zijn ook niet mijn ding.
Ik gaf het een kans en echt waar de moeite om te zien! Prachtige film! Pak maar zakdoekjes erbij :hihi:
 
4 jun 2018
60
35
Heb je nog meer drama films Precious? Ik ga voortaan geen escobar nachos of mafia kijken. Alleen nog maar alhoub en dramatik

Jawel die blijven goed. Haha ik heb nog onlangs casa de papel uitgezien :p
Euhm even denken ik kan er niet direct opkomen maar wel een serie ik nog kan aanraden is When They See Us,. Ik werd echt kwaad uit onmacht toen ik die serie zag.
 
8 apr 2013
890
159
ahahaha jullie overdrijven wel hoor. zo goed of dramatisch was ie dus echt niet. is gwn een gekke hype en mensen sturen hun gevoelens een beetje de emotionele kant op. mesha dit was echt niet zo dramatisch dat je ervan moet huilen. althans mijn mening.
 
4 jun 2018
60
35
ahahaha jullie overdrijven wel hoor. zo goed of dramatisch was ie dus echt niet. is gwn een gekke hype en mensen sturen hun gevoelens een beetje de emotionele kant op. mesha dit was echt niet zo dramatisch dat je ervan moet huilen. althans mijn mening.

Haha nou nou de meerderheid was ontroerd door die film, maar indd meningen verschillen. Ik heb die film samen gezien met mijn broer en hij zei ook niet overdrijven jung dus we hadden een weddenschap. Ik zei " wedden je gaat een brok in je keel krijgen". Eindstand: Hij had gewonnen. Welou emoties echt harteloos pff hahahaha en na die film kon ik meteen weer die zakdoekjes gebruiken omdat ik verloren had hahaha.
 
Bovenaan